1

رونالدینیو، ریوالدو و کلایورت در تیم اسطوره های بارسلونا مقابل اسطوره های منچستر یونایتد به میدان خواهند رفت

  • کد خبر : 223481
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۵۰

 ریوالدو، رونالدینیو و پاتریک کلایورت بار دیگر لباس بارسلونا را به تن خواهند کرد تا به عنوان اسطوره های این تیم مقابل تیم اسطوره های منچستر یونایتد به میدان بروند.

 

به گزارش افق نیوز، رونالدینیو، ریوالدو، کلایورت، داویدز و سیمائو سابروسا مقابل تیم اسطوره های منچستر یونایتد که بازیکنانی چون برباتوف، جی سونگ پارک و دوایت یورک در آن به میدان خواهند رفت حضور خواهند داشت. ریوالدو که بین سال های ۹۷ تا ۲۰۰۲ بیش از ۲۰۰ بار با لباس بارسلونا به میدان رفت در این تیم موفق شد توپ طلای اروپا را کسب کند، همچنین کلویورت نیز در طول ۶ سالی که در بارسلونا به میدان رفت بیش از ۱۰۰ بار برای این تیم گلزنی کرد.

این دیدار که قرار بود سال گذشته برگزار شود به دلیل مسابقات یورو ۲۰۱۶ به ۳۰ ژوئن سال جاری منتقل شد و پس از این دیدار در تاریخ ۲ سپتامبر دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. در تیم اسطوره های بارسلونا همچنین بازیکنان دیگری چون بلتی، مندیتا و ژولی نیز به میدان خواهند رفت و هدایت این تیم بر عهده کاپیتان سال های نه چندان دور این تیم خوزه ماری باکرو خواهد بود. همچنین در تیم اسطوره های منچستر یونایتد که هدایت آن بر عهده اندی ریچی است بازیکنانی چون بلومکویست، فورچون و سیلوستره به میدان خواهند رفت. تیم اسطوره های بارسلونا در دیداری خیریه ماه گذشته مقابل اسطوره های رئال مادرید در بیروت به میدان رفت و با گل های ژولی و سیمائو موفق شد با حساب ۳-۲ اسطوره های رئال مادرید را شکست بدهد، رونالدینیو با ارسال ۳ پاس گل نقش کلیدی در این دیدار داشت.

باشگاه بارسلونا با هدف جهانی تر کردن ارزش های این باشگاه چنین دیدارهایی را برگزار می کند و تمامی درآمد حاصل از این دیدار به مرکز حمایت از کودکان سرطانی بیمارستان سنت خوانده دو تخصیص خواهد یافت.

وبسایت نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]