3

خط قرمز برانکو در پرسپولیس؛ به این بازیکن اجازه جدایی ندهید

  • کد خبر : 223549
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

شاید اگر بازیکنان دیگری هم تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند او با چنین تصمیمی کنار بیاید اما درباره این بازیکن همه چیز برای برانکو متفاوت است.

برانکو در پرسپولیس شاید با جدایی هر بازیکنی کنار بیاید اما این شرایط هرگز شامل حال مهدی طارمی مهاجم ملی پوش این تیم نمی شود.
مهدی طارمی خط قرمز برانکو در پرسپولیس؛ به این بازیکن اجازه جدایی ندهید

برانکو ایوانکوویچ تلاشی برای حفظ سروش رفعیی در این تیم نکرد. شاید اگر بازیکنان دیگری هم تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند او با چنین تصمیمی کنار بیاید اما درباره مهدی طارمی همه چیز برای برانکو متفاوت است.

 

سرمربی پرسپولیس پیش از سفر خود به کرواسی برای تعطیلات تابستانی، به مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود بازیکنان کلیدی این تیم را حفظ کنند و به هیچ وجه شرایطی رقم نخورد که به خروج بازیکنانی نظیر مهدی طارمی، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس ختم شود. هر چند برانکو مورد طارمی را با تاکید مطرح کرده بود و مشخص است بالاترین خط قرمز برای او جدایی طارمی از پرسپولیس است.

 

طارمی امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه درباره قراردادش انجام داد. تا امروز همه چیز میان پرسپولیس و او طبق خواسته برانکو پیش رفته اما تجربه نشان داده در نقل و انتقالات فوتبال ایران هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حتی طارمی هم ممکن است با دریافت پیشنهادی ایده آل پرسپولیس را ترک کند هر چند برانکو به مدیران پرسپولیس پیغام داده شش دانگ حواسشان به او جمع باشد و هر بازیکنی از پرسپولیس رفت طارمی از این تیم جدا نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]