2

خریدهایی که زندگی استقلال را شیرین کرد/ ۲ خرید گرانقیمت

  • کد خبر : 223557
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

مسئولان باشگاه استقلال برای فصل هفدهم لیگ برتر هم خریدهای اقتصادی را در دستور کارشان قرار داده‌اند و هم اینکه با چند بازیکن گران قیمت به توافق نهایی رسیدند.

تمرین استقلال خریدهایی که زندگی استقلال را شیرین کرد/ 2 خرید گرانقیمت

افق نیوز، در حالی که استقلال هیچ ملی پوشی در ترکیب خود ندارد و گزینه های اول منصوریان هم به تیم های دیگر می پیوندند و این موضوع  این باشگاه را تحت فشار نقل و انتقالات قرار داده بود، اما مسئولان باشگاه با تدبیر مناسبی در حال جذب بازیکنان جدید و یا تمدید قرارداد بازیکنان خودشان هستند.

 

نگاهی به وضعیت برخی بازیکنان  استقلال نشان می دهد که مسئولان این باشگاه تدبیر مناسبی را در پیش گرفته اند و کارها را برای جلب رضایت هواداران به خوبی پیش می  برند.

 

سید حسین حسینی
حسین حسینی دروازه بان خوش قد و بالای استقلال در آستانه جدایی قرار گرفته بود چون با وجود رحمتی کمتر به او بازی می رسید. با این حال کادر فنی وی را قانع کرد که سیستم چرخشی را در سال آینده بیشتر مورد توجه مربیان قرار خواهد گرفت به این ترتیب سید حسین حسینی ماندنی شد.

 

مجتبی حق دوست
این بازیکن به احتمال زیاد به نفت تهران برمی گردد او که به صورت قرضی به استقلال آمده بود با مانع تراشی نفت مواجه شده، نفتی که حداقل فعلا هنوز قبول نکرده رضایت نامه حق دوست را بدهد.

 

سجاد شهباز زاده
سجاد شهباززاده سال خوبی را سپری نکرده است او چند بازی معدود و محدود انجام داد و دو گل به ثمر رساند و در حالی که او بیشتر برای بازگشت به اوج به استقلال نیاز دارد. با جدایی ناگهانی کاوه رضایی از جمع آبی پوشان سجاد شهباززاده با خیال راحت تری قراردادش را با استقلال امضا کرد.

 

امید ابراهیمی
به احتمال زیاد با وجود آنکه ذوب آهن این بازیکن را می خواهد اما ابراهیمی در استقلال می ماند هر چند باید تا روز توافق صبر کرد.

 

پژمان منتظری
هنوز موانعی سر راه این قرارداد وجود دارد از پیشنهاد مالی تا برخی موارد دیگر اما به نظر می رسد پژمان به استقلال نزدیک است.

 

ازبکستانی ها
جباروف هنوز با استقلالی ها سر یک میز ننشسته است. او جواب پیغام های استقلالی ها را هم نمی دهد. کار در استقلال نزدیک به شکایت از این بازیکن است ماشاریپوف هم قیمتی بالاتر از آنچه استقلالی ها پیشنهاد داده اند را می خواهد. نکته اینجاست که هر دو بازیکن در تیم ملی ازبکستان هم فیکس نیستند.

 

جابر انصاری و نورافکن ماندگار شدند
مهاجم استقلال که یکی از مردان تاثیرگذار این تیم در فصل گذشته بود پس از مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشت قراردادش را تمدید کرد تا خیال کادر فنی را راحت کند. امید نورافکن هم قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا خط میانی آبی ها را همچنان در اختیار داشته باشد.

 

دو خرید گرانقیمت
حسن بیت سعید و داریوش شجاعیان را باید از خرید های گرانقیمت استقلال دانست. شجاعیان منتظر رد و بدل شدن مسائل مالی بین دو باشگاه است و به نظر می رسد هیچ مشکلی برای حضورش در جمع آبی پوشان وجود ندارد. بیت سعید هم قراردادش را امضا کرد و عکس یادگاری اش را هم با پیراهن استقلال گرفت تا خط حمله آبی ها پرقدرت تر از قبل شود.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر