3

ما شروع یک نظم جدید جهانی را تجربه می کنیم

  • کد خبر : 22357
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۴۱

منطقه یورو به واسطه اقتصادهای ملی شکست خورده در معرض نابودی قرار دارد.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه اقتصاد جهانی به واسطه عدم شایستگی سیاستمداران اروپایی در حل بحران مالی در برابر یک رکود جدید قرار گرفته است خاطر نشان کرد که ما شروع یک نظم جدید جهانی را تجربه می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روزنامه اتریشی” دی پرسه”، “عبدالله گل” رئیس جمهوری ترکیه در کنفرانس سیاست جهانی که توسط موسسه روابط بین المللی فرانسه در وین برگزار شده انتقاد شدیدی را به مدیریت بحران اتحادیه اروپا وارد کرد و اظهار داشت: اقتصاد جهانی از آنجا که سیاستمداران اروپایی اراده و شایستگی حل بحران مالی را ندارند در حاشیه یک رکود جدید قرار دارد.

گل همچنین تصریح کرد که اتحادیه اروپا نمی تواند به معیارهای پایداری خودش پایبند باشد. منطقه یورو به واسطه اقتصادهای ملی شکست خورده در معرض نابودی قرار دارد.

رئیس جمهوری ترکیه همچنین افزود: ما شروع یک نظم جدید جهانی را تجربه می کنیم. وزنه های نابرابر اقتصادی و جهانی باید مجددا چیده و جور شوند. جی بیست می تواند در این زمینه نقش کلیدی را ایفا کند.

از جمله شرکت کنندگان در این اجلاس که از جمعه آغاز شده و امروز آخرین روز آن می باشد روسای جمهور اسلوونی و استونی، عمرو موسی دبیرکل سابق اتحادیه عرب و همچنین رئیس دائمی اتحادیه اروپا می باشند.

کنفرانس سیاست جهانی از سال ۲۰۰۸ میلادی توسط موسسه روابط بین المللی فرانسه “آی.اف.آر.ای” در شهرهای مختلف کشورهای جهان برگزار می شود که در آن سران برخی از کشورها، سیاستمداران و نمایندگانی از کارآفرینان و نهادهای مدنی شرکت می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر