3

پرداخت مابه‌التفاوت هزینه زایرانی که بهای بلیت پرواز مستقیم به مدینه را پرداخت کردند

  • کد خبر : 2242
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

علی لیالی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر ، در پاسخ به این پرسش که مابه التفاوت هزینه زایرانی که به جای مدینه به جده پرواز کردند، چه زمانی پرداخت می‌شود؟ گفت: طبق برنامه تنظیم شده با خطوط هواپیمایی بنا بود بخشی از زایران ایرانی مستقیما به مدینه انتقال داده شوند. وی افزود: پس […]

علی لیالی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر ، در پاسخ به این پرسش که مابه التفاوت هزینه زایرانی که به جای مدینه به جده پرواز کردند، چه زمانی پرداخت می‌شود؟ گفت: طبق برنامه تنظیم شده با خطوط هواپیمایی بنا بود بخشی از زایران ایرانی مستقیما به مدینه انتقال داده شوند.

وی افزود: پس از امضای قرارداد با طرف عربستانی و آغاز عملیات عمره، به دلیل این که هنوز بازسازی فرودگاه مدینه به پایان نرسیده بود، طرف عربستانی و فرودگاه مدینه نتوانست همه پروازهای تنظیم شده را برای این فرودگاه بپذیرد.

رییس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: در نتیجه پروازها به دو بخش تقسیم شد؛ بخشی مستقیم به مدینه رفت و بخشی دیگر در فرودگاه جده به زمین نشست.

لیالی با بیان این که زایران ایرانی از جده به مدینه با امکاناتی که سازمان حج و زیارت فراهم کرده بود، به مدینه انتقال پیدا کردند، ادامه داد: در قرارداد اولیه، هزینه پرواز مستقیم به مدینه تفاوتی را با پرواز به جده داشت که از زایران گرفته شد.

وی افزود: پس از پایان عملیات عمره و جمع بندی و احصای آن بخش از زایرانی که پول پرواز مستقیم به مدینه را دادند، اما در فرودگاه جده پیاده شدند، محاسبه می‌شود و از طریق دفاتر حج و زیارت استان‌ها به آنان برخواهیم گرداند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر