2

مهدی کیانی‌ با فشار افکار عمومی به تیم برگشت + تصاویر

  • کد خبر : 22473
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۱۶

سرانجام پس از سه ماه کش و قوس امیر قلعه نویی ، مهدی کیانی‌ هافبک کنارگذاشته شده به تیم تراکتورسازی برگشت

سرانجام پس از سه ماه کش و قوس امیر قلعه نویی و مدیران باشگاه تراکتورسازی زیرفشار افکار عمومی ناشی از ناکامیهای اخیر کوتاه آمدند تا مهدی کیانی‌ هافبک کنارگذاشته شده اما بسیار محبوب این تیم دوباره به جمع سرخپوشان محبوب تبریزی بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، با موافقت امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، مهدی کیانی پس از حدود ۱۰۰ روز دوری از تمرینات این تیم از دیروز مجددا کار خود را با سرخپوشان تبریزی از سر گرفت.

“مهدی کیانی” بازیکن کنار گذاشته شده تیم فوتبال تراکتورسازی عصر دیروز با حضور در محل این باشگاه و پس از مذاکره با سردار جعفری، مدیرعامل تراکتورسازی موافقت وی و همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم را جهت بازگشت به تمرینات اخذ کرد.

بدون شک این اتفاق، در میان ناکامی‌ها و انتقادات شدید از نحوه بازی تیم قعله نویی، یک خبر خوش برای هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است و با بازگشت مهدی کیانی دوباره سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پرشورتر و مهیج‌تر از همیشه به چشم خواهد آمد.

در خلق این رخداد مبارک برای تراکتورسازان، بی گمان کوتاه آمدن هر دو طرف ارزنده و قابل تقدیر است. از سویی مهدی کیانی برای چندمین بار اشتباهش را به گردن گرفت و از امیر قلعه نویی و باشگاه تراکتورسازی عذرخواهی کرد و در سوی مقابل، قلعه نویی نیز با بخشودن اشتباه این بازیکن سبب شد تا شماره شش محبوب سرخپوشان دوباره اجازه حضور در تمرینات را داشته باشد.

کیانی (۶سفید) به خاطر این حرکات به بازیکن متعصب و محبوب تراکتور بدل شده است

شکی نیست که سعه صدر و بزرگواری هر دو طرف بویژه سرمربی تراکتورسازی در نهایت به نفع این تیم و هواداران آن خواهد بود و سرخپوشان محبوب تبریزی دوباره با آرامش به کار خود ادامه خواهند داد.

از طرفی بازگشت کیانی به تمرینات تیم تراکتورسازی در شرایطی است که این تیم از چندی قبل دچار ریزش هوادار شده و تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم تبریزی به شکل محسوسی کاهش یافته است که به نظر می رسد پس از این حرکت مقبول باشگاه تراکتورسازی و البته قلعه نویی، هواداران این تیم نیز دوباره حضوری پرتعدادتر از قبل در ورزشگاه ها داشته باشند.

نکته‌ای که ذکر آن ضروری است، خویشتنداری و پی بردن به اشتباه توسط مهدی کیانی بود که نشان داد همانند قابلیت‌های فنی بالای خود، اکنون کاملا پخته‌تر از قبل شده و تفکری حرفه‌ای‌تر دارد. اما در این بین نباید از نقش پررنگ همراهان و مشاور این بازیکن نیز به سادگی گذشت چراکه کاملا مشخص بود که در طول این ۹۸ روز، کیانی با راهنمایی‌های یک مشاور کاربلد و حرفه‌ای که ظاهرا کارهای فوتبالی این بازیکن را نیز انجام می دهد، توانست حاشیه‌های مخرب و برخی شایعات پیرامون خود را به شکل حرفه‌ای مهار کند.

البته از سویی نیز پادرمیانی و تلاش برای رفع کدورت بین قلعه نویی و کیانی توسط برخی رسانه‌ها در سازش دو طرف کاملا تاثیرگذار شد و در حالیکه برخی‌ها با تبلیغات سوء درصدد تشدید اختلاف بین این دو نفر بودند، تحلیلها و مصاحبه‌های رسانه‌هایی که به نوعی دوستدار اخلاق و منش پهلوانی و گذشت بودند، این شیطنتها را بی اثر گذاشت تا اکنون هواداران تراکتورسازی به خواسته خود که آشتی امیر قلعه نویی با مهدی کیانی بود، دست پیدا کنند.

مهدی کیانی در جریان دیدار دوستانه ۱۲ شهریور امسال تیم تراکتورسازی با گسترش فولادتبریز به دلیل یک درگیری لفظی ناخواسته با امیر قلعه نویی، از این تیم کنار گذاشته شد تا اکنون پس از گذشت نزدیک به یکصد روز، این دو نفر باهم آشتی کرده و دل میلیونها طرفدار محبوب‌ترین تیم شهر تبریز را شاد کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر