2

رسیدگی به پرونده سیاوش اکبر پور در کمیته انضباطی

  • کد خبر : 22498
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵

رای این کمیته در خصوص تخلف اکبرپور در بازی با پرسپولیس روز دوشنبه اعلام می‌شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام اینکه رای این کمیته در خصوص تخلف اکبرپور در بازی با پرسپولیس روز دوشنبه اعلام می‌شود، گفت: باید بررسی کرده و به جمع بندی برسیم که آیا نیاز به احضار علی کریمی به کمیته انضباطی هست یا خیر.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پرونده حواشی دیدار تیمهای پیکان تهران و شهرداری اراک و همچنین احضار سیاوش اکبرپور و علی کریمی به کمیته انضباطی گفت: گزارشات و عکسهای مربوط به حواشی دیدار تیمهای پیکان و شهرداری اراک در لیگ دسته اول بدست ما رسیده و مستندات کمیته انضباطی در این خصوص تقریبا کامل شده است.

وی در ادامه افزود: جلسه رسیدگی به پرونده مربوط به این بازی بعدازظهر سه شنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و نیاز به جلسه تجدیدنظر نباشد، پس از جلسه در خصوص این پرونده اعلام رای می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص احضار سیاوش اکبرپور به کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی سیاوش اکبرپور را به دلیل توهین به داور در جریان بازی تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به کمیته انضباطی احضار کردیم که فیلم و مستندات مربوط به این موضوع نیز در کمیته انضباطی موجود است.

وی همچنین تصریح کرد: بعدازظهر دوشنبه با حضور سیاوش اکبرپور در کمیته انضباطی به پرونده وی رسیدگی شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد در این رابطه اعلام رای می کنیم. برخلاف آنچه که در برخی از رسانه‌ها مطرح شد، همه از نظر قانون برای ما یکسان بوده و هر فردی نقض قانون کند مطابق قانون با او برخورد خواهیم کرد.

حسن‌زاده در خصوص اظهارنظر علی کریمی درباره عزیزالله محمدی پس از دربی ۷۳ نیز گفت: بعدازظهر دوشنبه در جلسه‌ای در کمیته انضباطی مجموعه گزارشات و مستندات مربوط به اظهارنظرهای علی کریمی درباره رئیس سازمان لیگ برتر را بررسی می کنیم تا به یک جمع بندی برسیم که آیا لازم است این بازیکن به کمیته انضباطی احضار شود یا خیر. نتیجه این بررسی و جمع بندی را نیز بعد از جلسه اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر