3

تاثیر کی‌روش در تصمیم فوتبالیست‌های ایرانی برای لژیونرشدن چقدر است؟

  • کد خبر : 224987
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

از زمان هدایت تیم ملی فوتبال ایران توسط کارلوس کی روش، بیشتر شاهد حضور فوتبالیست های ایرانی در لیگ های مختلفی سایر کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هستیم.

تیم ملی فوتبال ایران شما نظر بدهید/ تاثیر کی‌روش در تصمیم فوتبالیست‌های ایرانی برای لژیونرشدن چقدر است؟

افق نیوز/کارلوس کی‌روش از زمان حضورش در ایران باعث به وجود آمدن تحولات زیادی در سطح اول فوتبال کشورمان شده و همین امر موجب اظهار نظرهای مختلفی از سوی منتقدان سرمربی تیم ملی گردیده است.

شاید یکی از مهم‌ترین این تحولات که می‌توان به آن اشاره کرد، “علاقه بالای فوتبالیست‌های ایرانی برای لژیونرشدن” باشد که در همین راستا سالانه شاهد کوچ برخی بازیکنان ایرانی به کشورهای خارجی هستیم که البته همه‌شان در یک انگیزه مشترک هستند؛ پوشیدن پیراهن تیم ملی! چرا که ظاهر امر نشان می‌دهد کی‌روش علاقه خاصی به کار کردن با لژیونرها دارد و یا به تعبیر دیگر، بازیکنان لیگ برتر ایران را نمی‌بیند!

به تعبیر موافقان مرد پرتغالی تیم ملی، تمایل فوتبالیست‌ها به حضور در کشورهای دیگر را می‌توان نوعی پیشرفت برای فوتبال ایران تلقی کرد اما منتقدان کی‌روش معتقدند هدف بازیکنان، ملی‌پوش‌شدن به هر قیمتی است چرا که برخی از آنها حاضرند در لیگ‌های نامعتبر برخی کشورهای اروپایی حضور یابند تا فقط شانسشان برای رسیدن به تیم ملی افزایش یابد.

شما در این خصوص چه نظری دارید؟ به نظر شما آیا کی‌روش در تصمیم بازیکنان ایرانی برای لژیونرشدن نقشی دارد؟ اگر پاسختان مثبت است تاثیر این اتفاق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]