4

جرائم اینترنتی در حال تغییر ماهیت از جرائم سخت افزاری به جرائم نرم‌افزاری هستند

  • کد خبر : 2252
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در طرح تشدید با هنجار شکنان امنیت اخلاقی، تامین امنیت اخلاقی جامعه مدنظر است. فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در این راستا با افرادی که هنجارهای ارزشی و اجتماعی جامعه را مخدوش […]

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در طرح تشدید با هنجار شکنان امنیت اخلاقی، تامین امنیت اخلاقی جامعه مدنظر است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در این راستا با افرادی که هنجارهای ارزشی و اجتماعی جامعه را مخدوش و زیرپا می‌گذارند به شدت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح که از روز چهارشنبه در سطح کشور آغاز شد، در ابتدا به افراد بی‌حجاب و بد حجاب و جوانانی که مزاحمت‌های خیابانی برای نوامیس مردم ایجاد می‌کنند تذکر داده می‌شود.
احمدی‌مقدم با بیان اینکه در صورت رعایت نکردن، برخورد لازم صورت می‌گیرد، تاکید کرد: برخورد با بدحجابی از مطالبات به حق مردم و جامعه است.
احمدی مقدم افزود: تصمیم به تقویت اقدامات و برنامه‌ها در برخورد با مفاسد اجتماعی نیز در این راستا گرفته شد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به خراسان رضوی گفت: با تلاش نیروهای انتظامی این استان سطح امنیت و انضباط اجتماعی در خراسان رضوی بسیار ارتقا پیدا کرده و در جایگاه بسیار بالایی قرارگرفته است.
احمدی‌مقدم افزود: خراسان رضوی در حال حاضر از نظر اعتیاد و مصرف کنندگان و خرد فروشان مواد مخدر وضعیت مناسبی ندارد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حاشیه‌نشینی و اعتیاد از مشکلات استان خراسان رضوی است که همت بیشماری را می‌طلبد.
وی گفت: در حال حاضر با تلاش نیروی انتظامی روند ورود موادمخدر و اتباع بیگانه بسیار کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مسیر اصلی حمل مواد مخدر و تردد محموله‌های بزرگ قاچاق و ورود غیر مجاز اتباع بیگانه تاحد بسیلار زیادی کاهش یافته است.
احمدی‌مقدم تصریح کرد: همچنین پلیس امنیت فضای تبادل اطلاعات (فتا) در همه استان‌ها راه‌اندازی شده است.
احمدی مقدم گفت: جرائم اینترنتی در حال تغییر ماهیت از جرائم سخت افزاری به جرائم نرم‌افزاری هستند و نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت جامعه متناسب با تهدیدات دشمن امکانات و پرسنل خود را سازماندهی و ارتقا داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر