2

انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در ارتش بر مبنای شایسته‌سالاری است

  • کد خبر : 225702
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این نیرو بر مبنای شایسته‌سالاری است و “ولایتمداری” ضامن اعتلای ارتش است.

انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در ارتش بر مبنای شایسته‌سالاری است

به گزارش افق نیوز/ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گردهمایی سراسری سالانه روسای بازرسی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس اظهار داشت: سیاست‌ها و برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ۴ فراز تعریف شده، فراز اول کار خادمان مردم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پیروی مطلق از ولایت فقیه است و به عنوان سرباز ولایت نباید سخنی به زبان بیاوریم، مگر آنکه دست‌مایه آن سخن برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری باشد و همه ما موظف به انجام امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
وی افزود: همه پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به ویژه بازرسان این نیرو باید به ۸ بند ابلاغی مقام معظم رهبری توجه کنند تا که دچار اشتباه، خطا و آفت نشوند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فراز دوم برنامه‌های نیرو، خاطرنشان کرد: فراز دوم در اجرای درست و عدالت‌محور برنامه‌های مقام معظم رهبری بوده و باید از راهنمایی و هدایت ایشان در مسیر اعتلای بهتر و بیشتر خود و مجموعه کاری‌مان بهره‌مند باشیم و هیچگاه نباید از فرهنگ ولایت‌مداری غافل شویم و بازرسی‌ها ضامن حرکت ولایت‌مداری و عدالت‌محوری هستند تا که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی چیزی جز عدالت و شایسته‌سالاری نباشد.
حیدری با تاکید بر اینکه ضامن موفقیت تمامی نیروهای خدوم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی حرکت در مسیر ولایت فقیه است، تصریح کرد: انتخاب‌ها و انتصاب‌ها در این نیرو باید بر مبنای شایسته‌سالاری باشد و ضامن اجرای این مهم بازرسی‌ها هستند.
وی تاکید کرد: ۲۳ طرح طبق خواسته‌های مقام معظم رهبری در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تعریف شده و به جز این طرح‌ها که باید نگاهی همچون فروع دین به آن‌ها داشته باشیم طرحی دیگری در برنامه کاری‌مان نداریم و اگر کل طرح‌ها تمام شد برای اجرای طرح جدید از مقام معظم رهبری کسب تکلیف خواهیم کرد و معتقدیم که ایشان نایب بر حق امام زمان (عج) هستند و ولایت‌مداران باید از دستورات ایشان تمکین کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فراز سوم برنامه‌های کاری این نیرو، بیان کرد: شاکله وظایف بازرسی‌ها به جز وظایف تدوین و ابلاغ شده در مسیر ۳ مولفه و شاکله تقسیم شده و این سه مهم شامل پیش‌بینی و پیشگیری، رصد و اطلاع‌رسانی درست، لحظه‌ای و به‌هنگام و اقدام به‌موقع و بازدارنده برنامه‌ها و فعالیت‌های پرسنل این نیرو در بخش‌های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین مقام است و این مهم فراز سوم برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بوده است.
حیدری گفت: تمامی برنامه‌های اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی باید برگرفته از معارف قرآنی و دینی و توصیه‌های پیامبر اکرم (ع) و ائمه اطهار (ع) باشد و باید رفتار علوی را از سوی ولایت‌مداران شاهد باشیم و خضوع و خشوع باید در رفتار، عمل و کردارمان باشد.
وی افزود: در زمینه پیشگیری وقتی می‌توانیم بگوییم که درست عمل کرده‌ایم که همانند یک داروساز داروی رفع بیماری را تجویز و نسخه‌پیچی کنیم و در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیشترین دین به گردن نیروهای بازرسی است و در یک نمونه ۳۶ خودروی حامل بار سوختی از تهران به کرمانشاه دچار حریق شد و با کوچکترین حادثه‌ای در کنار از بین رفتن سرمایه بیت‌المال، شاهد بزرگترین سودجویی توسط دشمنان و رسانه‌های حامی آن‌ها هستیم.
حیدری تصریح کرد: فراز چهارم در نقش و اقدام به‌هنگام و به‌موقع است و اگر فرمانده‌ای توان مدیریت ندارد باید با احترام تمام تکریم شده و بلافاصله فرمانده جدید معرفی شود، روحیه ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت هیچگاه نباید از نیروهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خارج شود و کوچکترین غفلت ما با بزرگترین سودجویی دشمنان همراه خواهد بود و همه خادمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به‌ویژه بازرسان این یگان نظامی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که در انجام وظیفه‌شان حتی یک لحظه غفلت و کوتاهی نباشد.
امیر سرتیپ دوم علی سامانی رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: پس از انتصاب فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک گفتمان جدیدی در این یگان نظامی ایجاد شد و شاخص آنچه که در نیروی زمینی انجام می‌شود فرامین فرمانده معظم کل قوا است.
وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری این برنامه در گام نخست زیارت بارگاه منور رضوی و جاری و ساری شدن حرکتی یکسان، یکپارچه و هدفمند در امورات بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است تا پس از این جلسه شاهد خدمتی بهتر از گذشته در امر بازرسی این نیرو باشیم.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم که منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا محقق شود و به فرمود: ه ایشان بدنه اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی این یگان نظامی است.
وی افزود: ارتش خراسان نقش ویژه‌ای در افتخارآفرینی‌های ارتش ایران در عرصه‌های مختلف داشته است و یکی از شاخص‌ترین افتخارات خراسانی‌ها شکست حصر آبادان در عملیات غرور‌آفرین ثامن‌الائمه (ع) بود، عملیاتی که با مدیریت لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان رقم خورد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر