2

سرمربی جدید تیم پرسپولیس عصای جادویی ندارد

  • کد خبر : 22591
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۲

ما در پستهای اصلی تیم نفراتی را به همراه نداریم و همین کمبود نیرو و نفرات به ما ضربه زده است

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از توقف این تیم در مصاف با راه آهن شهرری گفت: سرمربی جدید تیم پرسپولیس عصای جادویی ندارد تا با آن تیم را نجات دهد.

محسن عاشوری در نشست خبری پس از دیدار راه آهن مقابل پرسولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم افت کردیم. آنچه الان به ذهنم می‌رسد اما مطمئن نیستم این است که شاید هنوز بازیکنان تحت تاثیر فشار بازی با استقلال بوده و خیلی تحلیل رفته‌اند که چنین عملکرد بدی داشتند.

وی ادامه داد: ما کمبود بازیکن داریم و به همین دلیل یک بازیکن جوان را به میدان فرستادیم که در تمرینات و اردوهای ترکیه خوب بود. ما با توجه به بضاعت و کمبودی که داریم بازیهای لیگ را دنبال می‌کنیم و نیازمند جذب بازیکنان جدید هستیم.

سرمربی موقت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در پستهای اصلی تیم نفراتی را به همراه نداریم و همین کمبود نیرو و نفرات به ما ضربه زده است که امیدوارم در نیم فصل بتوانیم بازیکنانی را اضافه کنیم.

عاشوری در خصوص وضعیت دروازه‌بانهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: حقیقی و معمارزاده هر دو گلرهای خوبی هستند و باید تمرکز خود را در تمرینات بیشتر کنند تا بتوانند جایگاهشان را در ترکیب تیم تثبیت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که “از آخرین وضعیت حضور سرمربی جدید تیم پرسپولیس چه اطلاعی دارید؟”، اظهار داشت: من نیز به همان اندازه که شما اطلاع دارید، اطلاع دارم و این را می‌دانم که مسئولان باشگاه با چند گزینه مذاکره کرده‌اند اما باید بدانید که برای موفقیت تیم فقط به صرف اینکه یک سرمربی جدید بیاید کافی نیست و او عصای جادویی ندارد که بتواند با آن تیم را نجات دهد بلکه سرمربی جدید نیاز به یک تیم پشتیبانی قوی، بازیکنان خوب و حمایت هواداران دارد.

افق – مهر – سرمربی موقت تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس در حال حاضر شرایط مناسبی نیست و امیدوارم که با آمدن بازیکنان مصدوم و اضافه شدن بازیکنان جدید وضعیت این تیم بهتر شود.

شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور با تساوی یک بریک دو تیم راه آهن شهرری و پرسپولیس به اتمام رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر