1

تجهیز ناوگان سوخت‌رسانی به ADR در شرکت خدمات فنی رنا

  • کد خبر : 226036
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

عملیات اجرایی تجهیز نفتکش‌های البرز و دانگ فنگ ناوگان سوخت‌رسانی کشور به کیت ایمنی ADR، در گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

به گزارش سایپا نیوز؛ با توجه به انتقال ماموریت شرکت کاوه خودرو سایپا به شرکت خدمات فنی رنا، تعمیرگاه مرکزی شرکت سایپادیزل با در اختیار داشتن توان طراحی مهندسی و تیم کارشناسی مجرب، این سیستم را در نفتکش های فعال در ناوگان سوخت‌رسانی کشور نصب می‌نماید.

بر اساس این گزارش، با توجه به استانداردهای GGVS آلمان و ADR اروپا، تمامی خودروها و وسایل نقلیه موتوری که برای حمل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، می‌بایست مجهز به مدار الکتریکی مستقل از سیم‌کشی خودرو، شامل واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و فرمان دهنده، اتصالات، سوکت‌ها و سیم‌کشی خاص و سوئیچ‌های اضطراری جهت قطع جریان برق خودرو مابین باطری و دینام باشند.

این سیستم از طریق نصب کلید برق ضد انفجار که از داخل و خارج کابین راننده عمل می‌نماید، قابلیت قطع جریان الکتریکی و جمع‌آوری کامل الکتریسیته ساکن موجود در سیستم برق خودرو را داشته و ایمنی کامل تجهیزات را در مواقع خطر فراهم می‌نماید.

این گزارش می افزاید: تا پیش از این، نفتکش‌های ناوگان سوخت‌رسانی کشور صرفاً با تجهیز به کپسول آتش‌نشانی، به فعالیت در سیستم نفت‌بری می‌پرداختند که طبق بخشنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تمامی دارندگان وسایل نقلیه حامل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک ملزم به نصب سیستم ضد جرقه ADR می‌باشند. مجموعه کیت ایمنی ADR از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارای گارانتی می‌باشد و خدمات گارانتی فقط از طریق شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت خدمات فنی رنا در ۱۵ شهرستان کشور ارائه می‌شود.

شرکت‌ها و فعالان ناوگان حمل و نقل مواد سوختی کشور برای نصب، خدمات مهندسی، گارنتی و وارانتی سیستم ضد جرقه ADR می‌توانند به مدیریت پروژه های شرکت خدمات فنی رنا به نشانی تهران، کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج ، جنب کفش بلا مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۷-۴۴۹۸۷۵۱۰ ،۴۴۹۹۳۲۶۶ ارتباط برقرار نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر