2

سه عکس معنادار/ مثلا چه چیزی را می‌خوای ثابت کنی آقای طارمی؟

  • کد خبر : 228906
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۲

همین حرف و حدیث‌ها در جریان بود که روز یکشنبه در جریان بازی دوستانه پرسپولیس با کارون اروند خرمشهر، طارمی برای نخستین بار کاپیتانی پرسپولیس را تجربه کرد. در ترکیب ابتدایی قرمزها برای این بازی تدارکاتی خبری از جلال و ماهینی نبود و طبعا طارمی سرگروه شد.

بانک ورزش- از ابتدای هفته و بعد از آنکه مشخص شد حسین ماهینی با مصدومیت مواجه است، زمزمه‌هایی در مورد کاپیتانی احتمالی مهدی طارمی در بازی هفته سوم برابر نفت تهران منتشر شد. به هر حال جلال حسینی از ابتدای فصل همه مسابقات را از دست داده و اگرچه به تازگی در تمرینات گروهی حاضر شده، اما معلوم نیست روز پنجشنبه بتواند در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان برود. حسین ماهینی هم که آسیب دیده و بنابراین ممکن است طارمی به عنوان کاپیتان سوم بازوبند را به دست ببندد. همین حرف و حدیث‌ها در جریان بود که روز یکشنبه در جریان بازی دوستانه پرسپولیس با کارون اروند خرمشهر، طارمی برای نخستین بار کاپیتانی پرسپولیس را تجربه کرد. در ترکیب ابتدایی قرمزها برای این بازی تدارکاتی خبری از جلال و ماهینی نبود و طبعا طارمی سرگروه شد.

با این وجود نخستین کاپیتانی طارمی برای پرسپولیس خالی از حاشیه نبود؛ چه اینکه مرور تصاویر به جا مانده از این مسابقه نشان می‌دهد مهاجم پرسپولیس نه در تشریفات آغاز بازی و نه حتی در جریان مسابقه بازوبند کاپیتانی تیم را به دست نبسته است! اگرچه ممکن است برخی تصور کنند در مسابقات دوستانه سختگیری‌های تشریفاتی دیدارهای رسمی وجود ندارد، اما معمولا اینطور نیست و بازوبند کاپیتانی همیشه به رسم ادب و احترام بر بازوی سرگروه‌ها بسته می‌شود؛ همانطور که در همین بازی کاپیتان کارون اروند بازوبندش را خیلی مرتب روی بازو داشت. حتی مرور تصاویر سایر مسابقات دوستانه پرسپولیس هم نشان می‌دهد همیشه کاپیتان‌ها خودشان را مقید به بستن بازوبند دانسته‌اند.

طی دو سال اخیر در عمده مسابقات دوستانه سرخپوشان، این حسین ماهینی بوده که به تشخیص جلال حسینی بازوبند کاپیتانی را به دست بسته. تصاویر نشان می‌دهد ماهینی همیشه با بازوبند در مراسم ابتدای بازی حاضر شده و گاهی حتی خود جلال بازوبند را روی دست هم‌تیمی‌اش بسته است. شاید تنها استثنا در این مورد، بازی دوستانه پرسپولیس با تیم امیدهایش بود که شاید چون یک رقابت درون‌خانوادگی محسوب می‌شد، هیچکدام از سرگروه‌ها بازوبند نداشتند. با این همه ماجرای مسابقه یکشنبه فرق می‌کرد و طارمی قطعا باید به احترام تیم رقیب و به خصوص حرمت باشگاه بزرگ پرسپولیس با تشریفات کامل به صحنه می‌آمد. به نظر می‌رسد تلاش‌های طارمی برای متفاوت بودن تحت هر شرایطی ادامه دارد؛ بیرون از زمین با آن عینک ژستی عجیب و درون میدان با نبستن بازوبند کاپیتانی!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228906

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]