3

آخرین شرایط نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 22931
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰

قوانین نقل و انتقالات مانند سال گذشته است اما با برخی از تغییرات و قوانین جدید

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل یازدهمین دوره مسابقات فوتبال  باشگاههای کشور گفت: قوانین نقل و انتقالات مانند سال گذشته است اما با برخی از تغییرات و قوانین جدیدی که برای این فصل وضع کرده‌ایم دست تیمها برای انجام نقل و انتقال بازیکنان بازتر شده است.

وی با تشریح این قوانین اظهار داشت: بازیکنی که در فصل گذشته لیگ برتری بوده و در ابتدای فصل جاری جذب تیمی نشده باشد، سهمیه لیگ برتری محسوب نشده و بصورت بازیکن آزاد می‌تواند به عضویت هر تیمی که تمایل دارد، درآید.

محمدی تصریح کرد: در گذشته قانون جابجایی بازیکن بین دو باشگاه در نیم فصل وجود نداشت اما در این فصل باشگاهها به صورت توافقی می‌توانند با یکدیگر تبادل بازیکن کنند.

وی همچنین افزود: اگر فهرست بازیکنان باشگاهی تکمیل باشد، در صورت جلب رضایت یک بازیکن می‌تواند نام یکی از بازیکنان خود را از فهرست خارج کرده و بازیکن جدیدی را جذب کند.

رئیس سازمان لیگ برتر با اعلام اینکه هر تیم حداکثر هفت بازیکن را می‌تواند در فصل نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند به شرطی که فهرست آن تیم خالی باشد، اعلام کرد: زمان نقل و انتقال رسمی بازیکنان از ۲۹ آذر شروع می شود و در ۱۴ دی به پایان می‌رسد.

وی در خصوص تاریخ فینال جام حذفی و فشردگی برنامه بازیها از هفته هجدهم تا بیست و یکم نیز گفت: اگر مورد خاصی پیش نیاید تصمیم ما در سازمان لیگ این است که فینال جام حذفی را در تاریخ ۱۴ بهمن برگزار کنیم.

محمدی تصریح کرد: با در پیش بودن بازیهای تیم ملی، پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مرحله گروهی این رقابتها و فینال جام حذفی چاره‌ای جز برگزاری فشرده بازیهای لیگ ازهفته هجدهم تا بیست و یکم نداریم.

نیم فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار رسما به اتمام می رسد و تیمهای حاضر در این رده از روز ۱۵ دی رقابت خود را از سر خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر