به گزارش سایپانیوز، عباسعلی غیاثی با اشاره به نقش افزایش کیفیت خودرو و قطعات یدکی در افزایش رضایتمندی مشتریان، افزود: با توجه به برنامهریزیهای خوبی که در گروه سایپا در زمینه افزایش کیفیت تولیدات و همچنین تلاش های انجام شده در زمینه تامین قطعات با کیفیت، میتوان گفت که در خصوص افزایش رضایت مشتری اتفاقات خوبی در سایپایدک رخ داده است.
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: بر اساس گزارشها، سایپایدک در زمینه بهبود شاخص های افزایش دهنده رضایت مشتری پیشرفتهای مناسبی داشته است که از مهمترین آنها میتوان به سهولت در نوبت دهی، مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگیها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی و… اشاره کرد.
وی گفت: در این مدت رضایتمندی مشتری رشد خوبی داشته است و قطعا در ماه های آتی این روند افزایش خواهد یافت.
غیاثی یادآور شد: در زمینه تکریم مشتری در نمایندگیها برنامههای ویژهای در حال اجراست و این شرکت طرح بازآوری فرآیندهای CRM را در دفاتر منطقهای اجرا نموده و آموزشهای لازم نیز به نمایندگیها داده شده است. همچنین سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد.
افزایش رضایت مشتریان شرکت سایپا قابل تحسین است
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو گفت: با توجه به گزارش اخیر شرکت بازرسی و کیفیت ایران، رشد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا قابل تحسین است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229781