2

رئیس جمهوری انتخاب درستی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده است

  • کد خبر : 229949
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

افق نیوز/رئیس جمهوری با انتخاب آقای شریعتمداری برای پست وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان داد که می خواهد به توسعه صادرات، افزایش نرخ اشتغال و رونق تولید بپردازد.

اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت کشور سال های متمادی تضعیف شد و با تصمیم های خلق الساعه این حوزه با بحران های متعددی مواجه شد .اما طی ۴سال گذشته وضعیت صنایع بهبود یافته و شاخص های منفی به سمت مثبت شدن رفته است. بدین جهت این فرصت خوبی است تا صنایع کشور با استفاده از توان فکری آقای شریعتمداری به سمت رشد حرکت کنند.
وی ادامه داد: اکنون که تولید کشور به میزانی رسیده که دیگر مشکل تامین نیاز داخلی نداریم، زمان آن است که به فکر صادرات باشیم و دیگر اجازه ندهیم محصولات تولیدکنندگان داخلی در کف انبارها بماند.
وی گفت: به طور قطع آقای شریعتمداری می داند برای رشد صادرات غیر نفتی چه کارهایی را می توان انجام داد، لذا ما به وی اعتماد داریم و می گویم فردی اصلح برای وزارت صنعت انتخاب شده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آینده خوبی در انتظار حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور است و دیگر در این بخش با بحران روبرو نخواهیم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر