2

جذب احتمالی علیرضا حقیقی در باشگاه روبین‌کازان روسیه

  • کد خبر : 23306
  • ۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵

رسانه‌های روسیه با اعلام تمایل و پیشنهاد باشگاه روبین‌کازان به حقیقی از حضور احتمالی دروازه‌بان پرسپولیس در این تیم خبر دادند.

رسانه‌های روسیه با اعلام تمایل و پیشنهاد باشگاه روبین‌کازان به حقیقی از حضور احتمالی دروازه‌بان پرسپولیس در این تیم خبر دادند.
به گزارش فارس نشریات کشور روسیه به طور گسترده خبر جذب احتمالی علیرضا حقیقی را بازتاب دادند. در این ارتباط بیش از ۱۰ نشریه و سایت این خبر را اعلام کردند.

روزنامه ورزشی اسپورت اکسپرس، معتبرترین نشریه ورزشی روسیه در گزارشی که به قلم آندرو آن‌فیگنتوف منتشر شد، نوشت: علیرضا حقیقی‌، دروازه‌بان پرسپولیس،  یکی از دو تیم بزرگ ایران با ۲۳ سال سن احتمال دارد در ماه ژانویه جذب روبین کازان شود.

کازانی‌ها در این باره از انجام مذاکرات در مورد سنگربان ایرانی خبر داده‌اند. در صورتی که این گفت‌وگو‌ها به نتیجه برسد، آن وقت بازیکن ایرانی به تیم در اردوی ترکیه در تاریخ ۱۰ ژانویه /۲۰ دی ماه /ملحق خواهد شد تا زیر نظر قربان بردیاف آماده‌سازی خود را شروع کند.

این گزارش افزود: در ماه نوامبر، دیمیتری سارامانکین، مدیر روبین کازان به منظور امور اقتصادی به ایران سفر کرد. هفته قبل نیز یک گروه از مدیران کازان در تهران حاضر شدند که مدیریت آن بر عهده مانیخانف بود.

این نشریه افزود: باید اذعان کرد تاکنون هیچ بازیکنی از ایران به عنوان لژیونر به لیگ حرفه‌ای روسیه نیامده در صورت حضور حقیقی، او اولین بازیکن ایرانی خواهد بود.

*گازتاروسیه:‌ روبین به حضور دروازه‌بان ایرانی علاقمند است

روزنامه گازتا روسیه نیز از جمله نشریات معتبر این کشور اروپای شرقی است که خبر جذب احتمالی علیرضا حقیقی توسط رابین کازان را بازتاب داده است.

این نشریه در گزارشی تحت عنوان « روبی (رابین) به خدمات دروازه‌بان ایرانی علاقمند است» نوشت: علیرضا حقیقی دروازه‌بان ۲۳ ساله ایرانی پرسپولیس می ‌تواند اولین لژیونر این کشور آسیایی در لیگ ما باشد. ظواهر امر حکایت از علاقه رابین به جذب این دروازه بان جوان دارد.

خبرنگار این نشریه در گزارش خود عنوان کرده در صورت توافق برای انتقال وی، حقیقی در دور برگشت لیگ روسیه بازیکن کازانی‌ها خواهد شد.

*سایت شهر کازان: ایران به رابین دروازه‌بان ‌می دهد

سایت شهر کازان روسیه نیز از جمله منابع رسانه‌ای مهم روسیه است که خبر استخدام احتمالی علیرضا حقیقی را منعکس کرده است.
این سایت نوشت: قربان بردیاف می تواند در ادامه فصل باشگاهی‌ صاحب یک سنگربان ایرانی شود. اخبار رسیده از رابین کازان در این باره حکایت از علاقمندی این تیم به علیرضا حقیقی دروازه‌بان ۲۳ ساله پرسپولیس دارد.
این سایت افزود:‌ با توجه به رایزنی‌های قبلی ظاهر ایران به رابین کازان دروازه‌بان عضو تیم ملی ‌اش را خواهد داد.

*سایت لیگ روسیه:‌رابین در پی دروازه بانی ایرانی

سایت فوتبال لیگ حرفه‌ای روسیه نیز در بخش اخبار کوتاه خود از تلاش‌های رابین کازان برای جذب دروازه‌بان پرسپولیس خبر داد.

این سایت نوشت: رابین کازانی ها خواهان علیرضا حقیقی، سنگربان تیم پرسپولیس تهران هستند. آنها با توجه به نیاز خود در درون دروازه‌، رایزنی‌ها با همتایان خود در تیم ایرانی بابت این سنگربان داشته‌اند.

رسانه‌ مذکور افزود: در صورت توافق نهایی، بازیکن ایرانی به اردوی تیم در ترکیه ملحق خواهد شد.

*خبرگزاری اینترفاکس:‌ حقیقی‌، سنگربان اصلی پرسپولیس در راه رابین

خبرگزاری اینترفاکس روسیه نیز در کنار نشریات این کشور خبر حضور بازیکن ایرانی را منتشر کرد و نوشت: حقیقی سنگربان اصلی تیم پرسپولیس است که به عنوان گزینه جدید استخدام مورد توجه تیم معتبر روسی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر