2

بهترین در بازی با الاهلی، تیم پرسپولیس بود / الهلال از الاهلی قدرتمندتر است/ قهرمان آسیا می‌شویم

  • کد خبر : 233243
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۱

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همان اول هدفمان قهرمانی در آسیا بود و برای رسیدن به هدفمان کاملاً آماده‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همان اول هدفمان قهرمانی در آسیا بود و برای رسیدن به هدفمان کاملاً آماده‌ایم.

به گزارش افق نیوز/ تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دراماتیک با عملکرد خوب برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی‌که ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ حریف قدرتمند عربستانی خود را شکست دهد.
در پایان این دیدار محسن ربیع‌خواه بازیکن پرسپولیس که در این بازی پیش از اخراج کامیابی‌نیا دفاع چپ بازی کرد و پس از اخراج به‌عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کرد با عملکردی قابل قبول به‌عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.
ربیع‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رمز این موفقیت بزرگ را یکدلی تمام بازیکنان و غیرت آن‌ها عنوان کرد.
گفت‌وگوی ربیع‌خواه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان را در زیر می‌خوانید.
 از بازی با الاهلی صحبت کن. چه شد که توانستید این نتیجه خوب را رقم بزنید؟
 قبل از بازی کاملاً خودمان را برای این مسابقه آماده کرده بودیم و همان‌طور که تمرینات خوبی را پیش از مسابقه انجام داده بودیم با آمادگی خوبی وارد زمین شدیم. در ابتدا مسابقه را واقعاً خوب شروع کردیم و همان ابتدای بازی از حریف پیش افتادیم، اما هنگامی‌که ۱۰ نفره شدیم الاهلی کمی فشار را به روی ما بیشتر کرد و یک گل زیبا بازیکن آنها به ثمر رساند. پس از آن نیز واقعاً همه تیم زحمت کشیدند تا بازی دوباره به نفع ما برگردد و خدا را شکر می‌کنیم که این نتیجه رقم خورد.
 به نظر می‌رسید اخراج کامیابی‌نیا به ضرر پرسپولیس باشد، اما ظاهراً این موضوع به بازیکنان انگیزه داد.
 قطعاً همین‌طور است، بعد از اخراج کمال انگیزه تمام بازیکنان دو برابر شد و همه عزممان را جذب کردیم تا با ارائه عملکرد خوب جای خالی او را در زمین پر کنیم تا اخراجش کمتر در چشم باشد. سیدجلال به‌ عنوان کاپیتان همیشه قبل از بازی به ما می‌گوید که هر بازیکنی که نیست سایر بازیکنان باید جای او را پر کنند. رفاقت و همدلی در این پرسپولیس حرف اول را می‌زند و همه برای موفقیت تیم یکدل هستند.
 در پایان مسابقه نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدید. چه نظری درباره این انتخاب داری؟
 خدا را بابت این مسئله شاکرم و خوشحالم که این عنوان در پایان بازی به من رسید، اما بهترین در زمین تیم پرسپولیس بود چون همه یکدل بودیم و بهترین عملکردمان را گذاشتیم. تیم پرسپولیس در این بازی بهترین بود.
 پیش از این بازی فکر می‌کردید که بتوانید این چنین با اقتدار الاهلی را شکست دهید؟
 الاهلی تیم خوبی است که بازیکنان خوب و گران‌قیمتی دارد، اما تیم‌هایی مانند الریان و لخویا با شخصیت‌تر و قدرتمندتر از این تیم بودند که خدارا خوشبختانه آنها را شکست دادیم. ما با حضور در این مرحله نشان دادیم که همه چیز به پول و جذب بازیکن گران‌قیمت خارجی برنمی‌گردد و غیرت و یکدلی بازیکنان می‌تواند تأثیرگذارترین مسئله باشد.
به‌نظر می‌رسد  تمرینات آماده‌سازی و بدنسازی پیش از آغاز فصل پرسپولیس، در این مقطع خیلی به این تیم کمک کرده.
قطعاً همین‌طور است همه بازیکنان یکدل هستند و سخت‌ترین تمرینات را انجام می‌دهیم تا بتوانیم برای ایران و خوشحالی هواداران پرسپولیس افتخارآفرینی کنیم. جا دارد از استقبال هواداران در فرودگاه و از همه آنهایی که در ورزشگاه ابوظبی ما را تنها نگذاشتند تشکر کنم و امیدواریم که چنین حمایت‌هایی را در بازی‌های حساس آینده نیز شاهد باشیم.
 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصرف الهلال عربستان بروید که در مرحله گروهی با این تیم بازی کردید. نظرت راجع به این مسابقه چیست؟
 الهلال تیم قدرتمندی است که به اعتقاد من یک سرو گردن از حریف قبلی قدرتمندتر است. اما برای این مسابقه هم آماده‌ایم تا با ارائه عملکردی خوب، تیم الهلال را شکست دهیم و  فینالیست آسیا شویم.
 تا اینجای کار با عملکردی که ارائه دادید نشان دادید که قهرمانی در آسیا هم دور از دسترس نیست. خودتان فکر می‌کنید چقدر برای قهرمانی در آسیا شانس داشته باشید؟
 طرز فکر تیم به نحوی است که در هر مسابقاتی که پا می‌گذارد قهرمانی می‌خواهد از همان ابتدا نیز ما برای قهرمانی در آسیا آماده شده بودیم. البته بازی به بازی پیش می‌رویم، اما هدف اصلی قهرمانی در آسیا است که به آن خواهیم رسید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر