2

تغییر استانداران در راستاى سیاست هاى دولت انجام مى شود/ استاندار جدید هرمزگان داراى سابقه اجرایى و تقنینى است

  • کد خبر : 233415
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

تغییر استانداران در راستاى سیاست هاى دولت انجام مى شود/ استاندار جدید هرمزگان داراى سابقه اجرایى و تقنینى است

وزیر کشور گفت: تغییر استانداران در چهارچوب سیاست هاى دولت دوازدهم انجام مى شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان هرمزگان ظهر امروز با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با آیت الله نعیم آبادی دیدار و گفت وگو کرد.
وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان گفت: با توجه به سیاستی که دولت دارد در صدد این هستیم که در سطح استانها تغییراتی داشته باشیم و دوستان تجربیاتی که در این استان و دیگر استانها آموخته اند در دیگر استانها استفاده کنند و همچنین برخی از استانداران هم بر اساس تمایل خود می خواهند در سایر دستگاه های دیگر خدمت کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: ما از عملکرد آقای جادری در این استان به طور کلی راضی هستم و تلاش شان در حد مقدورات بوده است البته موفقیت ایشان مرهون هماهنگی هایی بوده که در این استان وجود داشت.
رحمانی فضلی تأکید کرد: موفقیت دولت و آقای جادری در این استان را نتیجه هماهنگی هایی می دانیم که در این استان وجود داشته که در این استان هیچ مشکلی از نظر هماهنگی و همکاری نداشتیم و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا کردند و از این جایگاه حمایت و پشتیبانی و همکاری کردند.
رحمانی فضلی با بیان اینکه نمایندگان مجلس این استان نیز بسیار هماهنگ بودند و همکاری داشتند افزود: اکنون ما با دوستانمان در مجلس هماهنگ  تر هستیم و خدا را شکر بین نمایندگان مجلس و وزارت کشور مشکلی وجود نداشته و ندارد و این هماهنگی که بین مسئولان وجود دارد باعث شده فرصت خدمت به مردم بیشتر از گذشته فراهم شود.
وی بیان کرد: آقای همتی استاندار جدید هرمزگان نیز جزء مدیران باسابقه است و سابقه نمایندگی مجلس هم دارند یعنی در هر دو حوزه اجرا و تقنینی دارای سابقه هستند و با تجاربی که در حوزه های مختلف و سابقه ای هم که در استانداری قزوین در سال های اخیر داشته که موفق هم بوده ان شاءالله امیدواریم باعث افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مردم شود. امیدواریم کماکان پشتیبانی و حمایت و همکاری هایی که جنابعالی و سایر دوستان داشته اید در مورد استاندار جدید هم کماکان وجود داشته باشد تا ان شاءالله بتوانیم در این فرصتی که برای ما وجود آمده برای تحقق آرمانهای انقلاب تلاش کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233415

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر