3

بداخلاقی های زنان سینمای ایران درخارج از کشور + تصاویر

  • کد خبر : 23418
  • ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶

چند صباحی است که استقبال مجامع سینمایی از بازیگران سینمای ایران بالاخص بازیگران زن کشورمان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است

انتخاب بازیگران سینمای ایران به عنوان داور جشنواره های رنگارنگ بین المللی به موضوعی جدید در حوزه سینمای انقلابی ایران تبدیل شده است که اگر به زوایای مختلف آن توجه نشود، قطعاً سینمای کشور متضرر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، چند صباحی است که استقبال مجامع سینمایی از بازیگران سینمای ایران بالاخص بازیگران زن کشورمان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.

انتخاب لیلا حاتمی به عنوان یکی از داوران بخش «Révélation» (مکاشفه) سی و هفتمین جشنواره فیلم‌های آمریکایی دوویل فرانسه، انتخاب وی به عنوان داور یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، دعوت از تهمینه میلانی برای داوری در چهل و دومین دوره جشنواره گوای هند، انتخاب آناهتا نعمتی به عنوان داور پانزدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم آوانکای پرتغال و دعوت از هنگامه قاضیانی برای داوری آثار بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره وارنا بلغارستان آن هم در چند وقت اخیر گواهی بر این مدعاست.

عصر امروز – گویا برخی از این بازیگران و کارگردانان ایرانی که به این جشنواره ها دعوت می شوند فراموش کرده اند که آنان نماینده ملت ایران در این مجامع به ظاهر فرهنگی محسوب می شوند و باید در کنار آشناکردن ملل مختلف با سینمای ایران، مروج فرهنگ ایران اسلامی باشند.

لازم به توضیح است که این افراد نه تنها به این مهم نمی پردازند بلکه بسیاری از این هنرپیشگان ایرانی با پوشش و آرایشی بسیار زننده در این مراسم حضور می یابند که اصلا در شأن یک مسلمان نیست. آرایش و پوشش برخی از آنان چنان زننده است که حتی با بعضی از سینما گران غیرمسلمان و لائیک چندان تفاوتی ندارد.

گفتنی است در کنار این داوران، برخی از بازیگران زن ایرانی که برای اکران فیلم هایشان به آن سوی آب ها سفر می کنند رویه همکاران خود در نوع پوشش و رعایت شئون اسلامی را به منحصه ظهور دشمنان نظام می گذارند.


لیلا حاتمی  در جشنواره فیلم مراکش


 
نیکی کریمی در سفر به آنتالیای ترکیه


مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور

  بهاره افشاری، لادن مستوفی، تهمینه میلانی و مهناز افشار

 تهمینه میلانی و لادن مستوفی در کنار بهروز وثوقی

آنا نعمتی

 


ساره بیات

                                                             شیلا خداداد

قابل ذکر است که این بداخلاقی های زنان سینمای ایران در سایه غفلت و اهمال مسئولان فرهنگی جامعه به وجود آمده است و البته پیش از این بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا، گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی با خارج شدن از کشور حجابشان را به طور علنی کنار گذاشتند.

به نظر می رسد انتقادات و تاکیدات مراجع تقلید، علما، مسئولان و همچنین مردم در خصوص مبارزه با این بداخلاقی های سینمای ایران کارساز نبوده و سینما با این روندی که در پیش گرفته هر روز به ورطه ابتذال نزدیک تر می شود.

در پایان از مسئولان فرهنگی وزارت ارشاد و دیگر مسئولان مرتبط درخواست می شود که تا تعیین یک راهبرد مشخص برای نظارت بر هنرپیشگان ایرانی خارج از کشور، اجازه حضور این افراد در این مراسم های مبتذل گونه را بگیرند که در نهایت شاهد ترویج سینمای غیر اخلاقی در کشور نباشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام واقعا خجالت داردمگر مملکت ماباخون شهداوجانبازان سرپانیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر