4

دشمنان در پروژه طراحی شده خود قصد براندازی داشتند و به دنبال این بودند تا مردم را علیه نظام برانگیزانند.

  • کد خبر : 2342
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۰۸

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات تاریخی رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ مردم را از برنامه های وسیع و خطرناک دشمن آگاه و حجت را بر دوستداران نظام جمهوری اسلامی تمام کرد. زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خطبه تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات تاریخی رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ مردم را از برنامه های وسیع و خطرناک دشمن آگاه و حجت را بر دوستداران نظام جمهوری اسلامی تمام کرد.

زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خطبه تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری یک هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم در شرایطی  ایراد شد که دشمنان برنامه وسیعی برای به خیابان کشاندن مردم و اغتشاش و آشوب داشتند.

وی افزود: دشمنان در پروژه طراحی شده خود قصد براندازی داشتند و به دنبال این بودند تا مردم را علیه نظام برانگیزانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانات رهبری در نماز جمعه تاریخی تهران بر اساس بصیرت بخشی بود تاکید کرد: این فرمایشات مردم را از برنامه های وسیع و خطرناک دشمن آگاه کرد و موجب شد تا حجت بر دوستداران نظام جمهوری اسلامی تمام شود و جریان فتنه به سرعت ریزش پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان فتنه تلاش می کرد با برانگیختن احساسات و عواطف جوانان بدنه اجتماعی را به سمت خود جذب کند اما فرمایشات روشنگرانه رهبر انقلاب تمام برنامه های آنها را ناکام گذاشت.

الهیان در خصوص عدم تمکین برخی کاندیداها به سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه ۳۹ خرداد اظهار داشت: سیاست این افراد  فصل الخطاب  نبودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب  بود و بنابراین در همین راستا بیانیه های بسیاری صادر و مباحث تحریک کننده ای مطرح کردند اما با روشنگری رهبر انقلاب دسیسه های آنان به ثمر نرسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر