1

حاشیه‌های دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران

  • کد خبر : 23443
  • ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

فرمانداری تهران پذیرای کاندیداهایی بود که با وجود شناخته شده نبودن در عرصه فعالیت‌های حزبی و سیاسی از برنامه‌های خود برای مجلس آینده می‌گفتند

گرچه حجت‌الاسلام علوی عضو مجلس خبرگان  تنها چهره شناخته شده‌ سیاسی بود که دردومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس نهم در فرمانداری تهران حاضر شد، اما در این روز فرمانداری تهران پذیرای کاندیداهایی بود که با وجود شناخته شده نبودن در عرصه فعالیت‌های حزبی و سیاسی با تاکید بر استقلال از جریان‌های سیاسی، از برنامه‌های خود برای مجلس آینده می‌گفتند.

در ساعات اولیه دومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی یکی از داوطلبان با حضور در جمع خبرنگاران علت ثبت نام خود دراین انتخابات را احساس مسئولیت عنوان کرد و گفت:همان طور که امام (ره) فرمودند، هر کسی مسئولیتی دارد تا هر کاری از دستش بر می آید، انجام دهد.

حسن گل احمدی ۳۲ ساله، کارشناس ارشد روزنامه نگاری، افزود: نماینده‌ای مستقل هستم و از حوزه تهران در انتخابات شرکت می کنم.

وی با اشاره به این‌که دوره ای در روزنامه ایران فعالیت داشته است، در رابطه با این‌که آیا امید به رای آوردن دارد؟ تصریح کرد: اینجا جای محک زدن نیست، باید برنامه داشته باشیم تا موفق شویم.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی در مورد این‌که فکر می کنید شورای نگهبان با نامزدی شما موافقت کند، افزود: من شهروند ایرانی هستم و در ایران زندگی می کنم، دلیلی نمی بینم که مخالفت شود.

همچنین داوطلب دیگری که خود را از حامیان رییس جمهور معرفی کرد، در رابطه با علت ثبت نامش در انتخابات مجلس گفت:به این خاطر مشارکت می کنم تا یک سری افراد جدید به مجلس بیایند و مجلس ماهیت مردمی پیدا کند.

وی با بیان این‌که به نظر من در حال حاضر مجلس آنقدرها مردمی نیست، تصریح کرد: دولت مردمی است، اما به دلایل احساسی مجلس آنقدرها مردمی نیست.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم که ۶۳ سال سن و لیسانس اقتصاد و کارشناسی ارشد روابط بین الملل داشت، همچنین با بیان این‌که از طرف جبهه حامیان احمدی نژاد برای حضور در انتخابات مجلس دعوت شده است، تصریح کرد: جبهه حامیان احمدی نژاد جبهه ای مردمی است که اعضای آن خودشان همدیگر را پیدا می کنند.

وی با اشاره به این‌که برای انتخابات بسیار جدی هستم افزود : اگر مجلس مردمی شود خواسته‌های مردم را پیگیری می کند و بر نامه‌های تحول اقتصادی دولت و آقای احمدی نژاد تداوم پیدا می‌کند که من نه تنها از این برنامه‌ها راضی هستم، بلکه برای آنها جان می دهم.

همچنین افشین آقا پور، داوطلب ۳۵ ساله فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی با بیان این‌که حضور در انتخابات چه در جایگاه کاندیداتوری، چه در جایگاه رای دادن وظیفه هر ایرانی است، گفت:شرایط کشور به نحوی است که باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم؛ چراکه راه برون از مشکلات موجود به خصوص در مقابل استکبار حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به این‌که در هر سه حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وارد خواهم شد، گفت:۱۸ سال در صنعت نفت سابقه کار دارم .

وی با اشاره به این‌که مستقیم فعالیت سیاسی نداشتم، تصریح کرد: در بسیج به عنوان معاونت علمی –پژوهشی پایگاه فعالیت داشتم و در سال ۶۹ در آبادان با توجه به حضور منافقین فعالیت های تاثیر گذاری داشتم و عدم فعالیت مستقیم سیاسی من به این معنا نیست که بی تفاوت بوده ام .

آقاپور با بیان این‌که جوانان باید وارد عرصه کشور شوند، گفت:از جمله اهداف من بحث جوانان و مشکل بیکاری است.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید براین‌که چراغ راه ما ولایت است، افزود:هر گروه که از این مسیر خارج شود، را حمایت نمی کنم.

وی هم چنین در رابطه با این‌که چرا اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو لیست ارائه نمی کنند، گفت:آنها پی برده اند که اشتباه کرده و شکست خورده اند و شاید به دنبال جبران خطاهایشان هستند.

آقاپور در رابطه با جریان انحرافی، گفت:همیشه جریان‌های انحرافی در کشور وجود داشته که دنبال اثرگذاری سیاسی در روند سیاسی کشور هستند.

در دومین روز ثبت نام نمایندگی مجلس، محمود صابر همیشگی یکی از نمایندگان مجلس چهارم شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور یافت که به علت ناقص بودن مدارک موفق به انجام ثبت نام نشد.

هم چنین امیر کرمی ۳۴ ساله داوطلب دیگری بود که گفت :وقت فکر کردن به احزاب ندارم و طرفدار خودم هستم .

وی که دانشجوی دکترای روابط بین الملل بود، اظهار کرد:چپ فکر می کنم و راست عمل می کنم.

همچنین مینا عباسی ۳۱ ساله کارشناس ارشد حقوق و خانه دار در جمع خبرنگاران گفت: از وقتی وارد دانشگاه امام صادق شدم، انگیزه ی شرکت در انتخابات مجلس را داشتم و به علت کمی سن در سال های گذشته نتوانستم در انتخابات مجلس شرکت کنم.

وی بابیان این‌که داوطلب مستقل هستم، گفت:در حرکت خود جدی هستم و حتی اگر امسال رای نیاورم، در سال های بعدی شرکت می کنم .

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی در حالی که به همراه پدر خود برای ثبت نام آمده بود، در رابطه با اینکه آیا به رای آوردن امیدواری گفت:بله چون برای مجلس بحث سابقه مطرح نیست، بلکه توانایی مهم است .

وی افزود: در رابطه با مسائل زنان و حقوق آنان قصد فعالیت دارم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام در مجلس نهم شورای اسلامی اقدام کرد.

به گزارش ایسنا تا ساعت ۱۲ امروز در فرمانداری تهران ۴ نفر موفق به ثبت نام قطعی شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23443

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر