3

شفر می‌تواند استقلال را از بحران رها کند/ هواداران پرشور نفت آبادان شرایط بازی را سخت می‌کنند

  • کد خبر : 234648
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

مدافع نفت طلاییه، گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی فعلا در این منطقه مناسب شده اما حضور هواداران پرشور آبادان می‌تواند شرایط بازی را سخت کند.

بیک زاده شفر می‌تواند استقلال را از بحران رها کند/ هواداران پرشور نفت آبادان شرایط بازی را سخت می‌کنند

افق نیوز، هاشم بیگ‌زاده، مدافع تیم فوتبال نفت طلاییه درباره آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: تمرینات خوبی در حال برگزاری است و بازیکنان با انگیزه بسیاری در تمرینات زیر نظر حمید درخشان روند آمادگی خود را پیگری می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک در رقابت‌های لیگ برتر حضور موفقی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه مدتی به دلیل خط خوردن از لیست مربی سابق تیم از تمرینات دور بودم اما اکنون با حضور درخشان به جمع نفتی‌ها بازگشتم، افزود: خوشحالم که بار دیگر به تیم نفت طلاییه بازگشتم. با همه توان تلاش می‌کنم تا نفت در رقابت‌های مختلف به نتیجه مورد نظر برسد.

 

بیگ‌زاده با تاکید بر اینکه دیدار مقابل صنعت بسیار سخت است، بیان کرد: نفت آبادان تیم سرعتی است که بازی در برابر همچین تیمی سخت خواهد بود. آنها در چند هفته گذشته به نتیجه مورد نظر نرسیدند و در این دیدار به دنبال سه امتیاز هستند. با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی فعلا در این منطقه مناسب شده اما حضور هواداران پرشور نفت آبادان می‌تواند شرایط بازی را سخت کند.

 

مدافع اسبق  استقلال درباره انتخاب شفر به عنوان مربی جدید این تیم، اضافه کرد: شفر از مربیان بزرگ آلمانی است که می‌تواند آبی‌ها را از بحران رها کند. خوشحالم هواداران استقلال توانستند  با حضور شفر به آرامش نسبی برسند.

 

بیگ‌زاده گفت: دربی استقلال و پرسپولیس همیشه برای هواداران مهم بوده و هست. حساسیت این دیدار از هفته‌های قبل از دربی آغاز می‌شود. امیدوارم استقلال در دربی ۸۵ برنده شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]