2

امیدوارم بتوانیم نتایج کابوس‌وار نیم فصل اول را جبران کنیم

  • کد خبر : 23487
  • ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰

امیدوارم با حضور ایشان و تلاش بازیکنان در نیم فصل دوم نتایج کابوس وار نیم فصل دوم را جبران کنیم

علی کریمی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه آقای دنیزلی به جمع ما اضافه شد. امیدوارم با حضور ایشان و تلاش بازیکنان در نیم فصل دوم نتایج کابوس وار نیم فصل دوم را جبران کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم نتایجی به خواست و میل هواداران کسب کند، افزود: امیدوارم تیم هرچه زودتر به شرایط مطلوبی که باید برسد. فاصله‌ای که تا شروع نیم فصل دوم باقی مانده، فرصت خوبی است تا از هر نظر آماده شویم. در این بین کمک و همراهی هواداران بسیار مهم است و امیدوارم آنها بهتر و بیشتر از گذشته از تیم حمایت کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور هواداران در تمرین روز یکشنبه این تیم اظهار داشت: هواداران همیشه به بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس لطف داشته و دارند. از آنجائیکه آقای دنیزلی نزد هواداران محبوبیت دارد، طبیعی بود که اولین تمرین با حضور ایشان با استقبال خوب تماشاگران برگزار شود.

کریمی امیدوارانه از آینده پرسپولیس یاد کرد و گفت: تمام سعی ما در نیم فصل دوم برای کسب نتایج خوب است. ما در نیم فصل دوم چیزی برای از دست دادن نداریم. از این به بعد کار همه تیمها دشوار می شود، یکسری از تیمها برای قهرمانی می‌جنگند و یکسری دیگر برای نیافتدن برای همین هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و کار آسانی ندارد. در این بین کار و وظایف ما سنگین‌تر و دشوارتر می‌شود.

وی در خصوص شناخت خود از مصطفی دنیزلی گفت: شناختی از مصطفی دنیزلی ندارم و شناختم از این مربی برمی‌گردد به صحبتهایی که با بازیکنان قدیمی پرسپولیس داشته‌ام، آنهایی که مدتی زیر نظر این مربی کار کرده‌اند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نیاز این تیم به جذب بازیکنان جدید گفت: قطعا مربی جدید نظرات و تفکرات شخصی و خاص خود را دارد و من نباید بگویم که بازیکن بگیریم یا نه اما به نظر من، نظر شخصی من نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم که امیدوارم نیازهای تیم با جذب نفرات جدید برطرف شود.

کریمی در خصوص جذب مهدی مهدوی کیا گفت: نمی‌‍دانم چرا همه از من سئوال می کنند که پرسپولیس بازیکن می‌خواهد یا نه و به چه بازیکنانی نیاز دارد! مگر من کاره ای هستم؟! من هم یک بازیکن هستم به مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس و باید به مانند دیگر بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش کنم.

وی افزود: با این حال معتقدم هر بازیکنی که می تواند به پرسپولیس کمک کند و موجب رضایت هواداران باشد بهتر است به این تیم بیاید. مهدی مهدوی کیا هم جز پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی پرسپولیس است و قطعا می‌توانیم از تجربیات او استفاده کنیم. قطعا اگر مهدی برگردد برای من جالب خواهد بود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا علی پروین و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن از شما نظر می‌گیرند، اظهار داشت: نه آقای پروین و نه هیچکدام از مسئولان باشگاه در این مورد با من صحبت نکرده و نمی‌کنند. من یک تجربه بد در این خصوص دارم که برای گذشته است و تمام شد و رفت. در نهایت امیدوارم هر بازیکنی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند به این تیم بیاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر