2

افزایش سهم بازار با پلت فرم جدید ایران خودرو

  • کد خبر : 235767
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

معاون طراحی و توسعه محصول جدید ایران خودرو گفت: با اجرای پروژه طراحی پلتفرم جدید ایران خودرو و عرضه محصولات جدید،‌ سهم بازار افزایش یافته و اهداف صادراتی نیز محقق شود.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس کامران سپهری که در نخستین نشست سازندگان پلتفرم ایران خودرو سخنرانی می کرد، با اشاره به رشد اقتصادی ایران در شرایط لغو تحریم های بین المللی گفت:‌ زیرساخت های موجود در ایران نسبت به کشورهای منطقه در شرایط مطلوبی قرار دارد،‌ نیروی انسانی جوان در دسترس با سطح دانش و تخصص مناسب نیز یکی از مزایای سرمایه گذاری به شمار می رود.

 

وی افزود:‌ ایران با جمعیت ۸۴ میلیونی خود تقاضای بالایی برای خودرو در آینده خواهد داشت که این فرصت و مزیتی است که سرمایه گذاران به آن توجه دارند.

 

سپهری به میزان بالای فروش خودرو در بازار ایران اشاره کرد و گفت:‌ در سال ۲۰۱۶ با فروش یک میلیون و نیم خودرو رتبه ۱۳ فروش از آن بازار ایران بوده است که پیش بینی می شود با عرضه محصولات متنوع در آینده این رتبه ارتقا یابد.

 

وی ایران خودرو را بزرگ ترین و مشهور ترین خودروساز ایران توصیف کرد و گفت: با اشباع بازار خودروسازان بزرگ در غرب، این شرکت ها به سرمایه گذاری و تولید در ایران روی آورده اند.

 

سپهری ظرفیت تولید در ایران خودرو،‌ قابلیت طراحی و توسعه، نیروی انسانی متخصص و کارآمد را مزیت رقابتی برای ایران خودرو دانست و گفت: این شرکت بزرگ ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش را در ایران دارد که امکانات مناسبی را در اختیار شرکای خارجی قرار خواهد داد.

 

معاون طراحی و توسعه محصول جدید ایران خودرو تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال، حفظ سهم بازار،‌ افزایش تنوع تولیدات با معرفی محصولات جدید و همچنین صادرات ۳۰ درصدی را از اهداف میان مدت ایران خودرو عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر