1

اختلاس میلیاردی در مسکن مهر

  • کد خبر : 235773
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

فرماندار آستارا گفت: متهمان و کلاهبرداران اختلاس مستقیم شش میلیارد تومانی در مسکن مهر شهرستان آستارا دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده اند.

فرماندار آستارا گفت: متهمان و کلاهبرداران اختلاس مستقیم شش میلیارد تومانی در مسکن مهر شهرستان آستارا دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده اند.

به گزارش مهر، یونس رنجکش در جمع منتخبین شهرستان مرزی آستارا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه سوء استفاده های کلانی ازمسکن مهر آستارا شده است و شش میلیارد تومان در این حوزه اختلاس مستقیم صورت گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضرتعدادی از متخلفان و اختلاس کنندگان در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند و پرونده ای با این موضوع درحال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی حقوق مردمی که در این پرونده اختلاس به آنان آسیب مالی وارد شده است را به صورت جدی پیگیری می کنیم، افزود: به مردم آستارا در بحث مسکن مهر ظلم شده است و در تلاش هستیم تا فازهای اول و دوم پروژه مسکن مهر و ۴۲۰ واحد آن را در آینده نزدیک واگذار کنیم.
فرماندار آستارا با اشاره به اینکه با افرادی که مانع توسعه شهرستان شوند و به هر طریقی در زمینه توسعه منطقه و ایجاد یک شهرستانی خلاق با محور گردشگری، سنگ اندازی کنند، برخورد خواهد شد، گفت: در حال حاضر به عنوان وارث گرفتاری ها و کاستی های گذشته شهرستان آستارا مشغول به رفع این مشکلات و کمبودها هستم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235773

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر