2

یکی از وحشتناکترین جنایات خانوادگی در روز کریسمس+ تصاویر

  • کد خبر : 23654
  • ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱

۷نفر از اعضای خانواده های یزدان پناه و زارعی صبح روز کریسمس توسط پدر خانواده زارعی که در لباس بابانوئل وارد خانه شد مورد شلیک گلوله قرار گرفته، جان باختند

تراِژدی یک خانواده ایرانی در روز کریسمس که توسط پدرشان کشته شدند


۷نفر از اعضای خانواده های یزدان پناه و زارعی صبح روز کریسمس توسط پدر خانواده زارعی که در لباس بابانوئل وارد خانه شد مورد شلیک گلوله قرار گرفته، جان باختند.

عزیز یزدان پناه که در ماه مارچ به دلایل مالی از همسرش جدا شده بود پس از ورود به آپارتمان خانواده یزدان پناه واقع در گریپوین دالاس، و باز کردن هدایا توسط اعضای خانواده به سوی آنها شلیک کرد و ۷نفر منجمله خود ، فرزندان و همسرش را کشت. تنها ساعاتی قبل از کشته شدن افراد، خانواده های زارعی و یزدان پناه جشن بزرگی با حضور مهمانان زیادی برگزار کرده بودند.

به گفته دوستان خانواده ها عزیز یزدان پناه ۵۶ ساله بطور غیرمنتظره صبح روز کریسمس ظاهر شده است چراکه به دلیل جدایی از همسرش به مهمانی کریسمس دعوت نشده بود.

قربانیان این حمله، نسرین رحمانی،۵۵ساله،همسر سابق عزیز و دو فرزند او نونا ۱۹ساله و علی ۱۵ساله به همراه خانواده خواهر نسرین رحمانی، زهره رحمانی ۵۸ساله، همسرش حسین زارعی ۵۹ساله و تنها دختر خانواده زارعی صحرا ۲۲ساله هستند.

مونا حسینی از دوستان نزدیک خانواده به شبکه WFAA8 گفت : ” آنها دوست صمیمی همه بودند و همه آنها را دوست داشتند.” بازپرس پلیس، رابرت ابرلینگ ضمن اعلام کشف دو اسلحه در منزل قربانیان از این جنایت به عنوان یکی از وحشتناکترین جنایات خانوادگی در تاریخ شهر یاد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر