1

پرسپولیس بدون نیم‌فصل در لیگ؛ نه استراحت و نه نقل و انتقالات

  • کد خبر : 236692
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

با توجه به برنامه اعلام شده لیگ و جام حذفی پرسپولیس بدون تعطیلی به نیم فصل دوم می رود.

پرسپولیس پرسپولیس بدون نیم‌فصل در لیگ؛ نه استراحت و نه نقل و انتقالات

با توجه به برنامه اعلام شده لیگ و جام حذفی پرسپولیس بدون تعطیلی به نیم فصل دوم می رود.

افق نیوز/صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا برنامه ریزی زمانی دیدارهای این تیم فشرده تر از همیشه باشد. با تمام این اوصاف این تیم یک بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی از سایر تیمها کمتر انجام داده است.

پرسپولیس یک بازی عقب مانده با صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابتهای هفته هشتم دارد همچنین بازی این تیم در مرحله یک هشتم نهایی برابر بادران تهران باقیمانده است.
طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ ، پس از آنکه رقابتهای لیگ هفدهم بعد از بازیهای تیم ملی از سر گرفته شد به صورت منظم تا پایان نیم فصل اول دنبال خواهد شد آخرین هفته نیم فصل اول ۱۵ آذر برگزار می شود.

 

رقابتها در نیم فصل دوم از ۲ دی پیگیری می شود ولی پرسپولیس در این حد فاصل که اکثر تیمها به استراحت می پردازند روزهای پر کاری دارد.پرسپولیس ابتدا باید ۱۹ آذر در چارچوب رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف خود برود و طبق برنامه ریزی اعلام شده دیدار باقیمانده این تیم از هفته هشتم با صنعت نفت نیز ۲۴ آذر برگزار می شود. در صورت پیروزی پرسپولیس بر بادران به فاصله تقریبا ۵ روز باید دیدار پرسپولیس با صنعت نفت این بار در جام حذفی تکرار شود . نیم فصل دوم در روزهای نخست دی برای پرسپولیس آغاز می شود و این تیم عملا هیچ فرصتی برای استراحت و تجدید قوا ندارد این در حالی است که پرسپولیس از پنچره نقل و انتقالاتی در نیم فصل دوم محروم است و نمی تواند از نظر مهره تقویت شود.

لازم به توضیح است که رقابتهای نیم فصل دوم نیز تا هفته بیست و سوم که در اواخر بهمن برگزار می شود بدون وقفه دنبال خواهد شد و باید دید که پرسپولیس می تواند این فشردگی را تحمل کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236692

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر