1

توقیف، ظلم به کیهان است/ تیتر کیهان مغایرتی با امنیت ملی ما ندارد

  • کد خبر : 236736
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تیتر کیهان در مورد موشک‌های یمن مغایرتی با امنیت ملی ما ندارد و توقیف، ظلم به کیهان است.

 

خبرگزاری فارس: توقیف، ظلم به کیهان است/ تیتر کیهان مغایرتی با امنیت ملی ما ندارد

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت: تیتر روزنامه کیهان، تیر به‌جا و درستی بود و توقیف آن را درست نمی‌دانم.

وی افزود: ائتلاف سعودی در جنایاتی که علیه ملت مظلوم یمن اتفاق می‌افتد سهیم و شریک و همه آنها جنایتکار جنگی هستند و این حق یمنی‌ها است که از خودشان دفاع کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اینکه رژیم آل سعود مدعی شده که فعالیت‌های موشکی یمن با کمک ایران بوده یک گزافه‌گویی است و حال که کیهان با تیتر مناسب و به‌جای خود انتقام‌گیری مردم مظلوم یمن را از کشورهای جنایتکار نشان می‌دهد به هیچ‌کس در داخل کشور نباید بربخورد؛ چه دولت باشد و چه قوه قضاییه.

پورمختار خاطرنشان کرد: تیتر کیهان نه بر خلاف امنیت ملی است و نه این برداشت باید بشود این رفتار در تأیید ادعاهای رژیم سفاک و خونریز عربستان است.

وی افزود: اینکه کیهان بگوید شایسته است که پایتخت‌های ائتلاف عربی آماج حملات یمنی‌ها در دفاع از خودشان قرار بگیرد حرف نابه‌جایی نیست و به هیچ‌وجه برخلاف امنیت ملی ما هم نیست و نشاندهنده نقشه ایران هم نیست.

 عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: توقیف ظلم به کیهان است و نباید ما اجازه دهیم که به جای اینکه از اقدام تدافعی و متقابل یمن حمایت شود بعضاً از روزنامه‌هایی که یا ترس در وجود آنها حاکم است و یا کاری به مظلومیت کشورهای مسلمان ندارند ساکت و یا حمایت‌گر باشند.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ما که حامی ملت‌های مظلوم یمن، عراق، سوریه، فلسطین و… هستیم که تحت ستم رژیم جنایتکار آمریکا له می‌شوند، باید از مواضع انقلابی روزنامه کیهان حمایت کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر