1

فتنه سال ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه علیه نظام اسلامی

  • کد خبر : 2371
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

یدالله جوانی گفت :شهدای مبارزه با فتنه در سال ۸۸ با بصیرت و آگاهی شجاعانه وارد میدان شدنددرحالی که تبلیغات دشمن و فتنه‌گران به سمتی رفته بود که نگاه افراد جامعه را به این شهدا متفاوت از شهدای غیر فتنه کند. یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه در گفت‌وگو با ندای انقلاب، با اشاره به […]

یدالله جوانی گفت :شهدای مبارزه با فتنه در سال ۸۸ با بصیرت و آگاهی شجاعانه وارد میدان شدنددرحالی که تبلیغات دشمن و فتنه‌گران به سمتی رفته بود که نگاه افراد جامعه را به این شهدا متفاوت از شهدای غیر فتنه کند.

یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه در گفت‌وگو با ندای انقلاب، با اشاره به ویژگی فتنه گفت: وقتی فتنه خود را نشان می‌دهد،  فضای غبارآلود ایجاد می‌شود و کسی که باطل است حق‌نما خود را جلوه می‌دهد و حق را باطل معرفی می‌کند.

وی عنوان کرد: فتنه‌گران با سوء‌استفاده از فضای جامعه حق‌و‌باطل را در هم ممزوج می‌کنند، کسانی که در این فضا در جبهه حق قرار دارند و علی‌رغم همه غبارها فضای باطل را تشخیص می‌دهند اگر در این میان به شهادت برسند شهادتشان مظلومانه است.

جوانی  در مورد مظلومیت شهدای فتنه سال ۸۸ افزود: اگر به سال‌های اول انقلاب و دفاع مقدس بازگردیم می‌بینیم فردی که در مصاف با دشمنان بعثی و منافقان ترور می‌شد، چگونه همه مردم به این شهید به دیده احترام نگاه می‌کردند و خانواده او تجلیل می‌شد. اما در سال ۸۸ فتنه‌ای رخ داد و عده‌ای برای دفاع از نظام مظلومانه به شهادت رسیدند اساسا طرف مقابل ادعای مردمی بودن داشت و این شهدا را ضد‌مردم معرفی می‌کرد.

رئیس اداره سیاسی سپاه اظهار کرد: جریان فتنه در سال ۸۸ نظام را متهم به کشتن مردم کرد، در چنین فضایی که جریان فتنه و رسانه‌های بیگانه علیه نظام تبلیغات می‌کردند، کسانی که برای دفاع از مردم به مقابله با فتنه برخاستند و به شهادت رسیدند، مظلوم بودند جریان فتنه با هیاهو خود را مردمی معرفی می‌کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: شهدای مبارزه با فتنه در سال ۸۸ با بصیرت و آگاهی شجاعانه وارد میدان شدند. درحالی که تبلیغات دشمن و فتنه‌گران به سمتی رفته بود که نگاه افراد جامعه را به این شهدا متفاوت از شهدای غیر فتنه کند.

وی با انتقاد از کوتاهی صورت گرفته در مورد تجلیل و شناساندن شهدای فتنه گفت: افضل بودن و مظلومیت شهدای فتنه نیز به همین دلیل است که کمتر در جامعه معرفی شده‌اند، وظیفه نیروهای انقلاب این است که با اقدامات شایسته این شهدا و خانواده‌هایشان را از غربت خارج کنند.

جوانی با یادآوری اینکه فتنه سال ۸۸ پیچیده‌ترین توطئه بعد از انقلاب علیه نظام اسلامی بود، عنوان کرد: کسانی که در این عرصه مجاهدت و بصیرت‌افزایی کردند و در خیابان‌ها با مقاومت خود از منافع مردم دفاع کردند و در برابر تبلیغات منافقانه فتنه‌گران ایستادند، نباید درغربت و مظلومیت باشند، باید به عنوان کسانی که در شرایط فتنه با همه توان خود از حق و نظام دفاع کردند مورد تجلیل قرار گیرند.

رئیس اداره سیاسی سپاه با ذکر این نکته که شهدای فتنه نیاز به تجلیل ما ندارند، اظهار کرد: در واقع مردم نیازمند عنایت شهدا هستند و گرامیداشت یاد و خاطره آنها موجب می‌شود تا در مسیرانقلاب حق بودن و جدی بودن در دفاع از حق را نشان دهیم و فضا را به سمتی ببریم که این مسیر پر رهرو باشد.

وی با بیان این مطلب که تجلیل از شهدای فتنه برای دیگران پیام‌های زیادی دارد، افزود: درست است که این افراد در زمان فتنه به شهادت رسیدند و مظلوم واقع شدند ولی امروز که فضای غبار‌آلود سال ۸۸ دیگر وجود ندارد و بطلان جریان فتنه برای همگان روشن شده، حقانیت این شهدا بیش از گذشته برای مردم ثابت شده است.

رئیس اداره سیاسی سپاه در پایان اظهار کرد: تجلیل از شهدا این نیست که به مقام آنها افزوده شود، شهیدان عند ربهم یرزقون هستند، امروز ما زنده‌ها محتاج تجلیل از شهدا هستیم تا با انگیزه جدی‌تر از جبهه حق دفاع کنیم، زیرا شهدای فتنه در سخت‌ترین شرایط از حق دفاع کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر