1

باز شدن گره مشکل با پرسپولیس «دندان‌های کلفت» می‌خواهد!/ می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند

  • کد خبر : 237539
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه آدم سیاسی نیست، گفت: متاسفانه عده‌ای می‌خواستند با مطرح کردن حرفهایی از قول من در زمان وقوع زلزله، از آب گل آلود ماهی بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه آدم سیاسی نیست، گفت: متاسفانه عده‌ای می‌خواستند با مطرح کردن حرفهایی از قول من در زمان وقوع زلزله، از آب گل آلود ماهی بگیرند.
افق نیوز/ علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: فردا بازی سنگینی داریم؛ با تیمی که خودش را پیدا کرده است.  متأسفانه به خاطر مصدومیت حداقل چهار پنج بازیکن اصلی خود را نداریم.

Image result for ‫علی دایی‬‎

وی افزود: با تمریناتی که داشته ایم، دنبال سه امتیاز هستیم. این مسابقه جزو حساسترین مسابقاتمان است.

 

سرمربی نفت درباره مشکلات مدیریتی و مالی نفت تهران تصریح کرد: هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. باتوجه به مشکلاتی که تیم ما از نظر بازیکن دارد، کارمان سخت است ولی بازیکنانم می توانند پیروز باشند؛ اگر خودشان باشند.

 

علی دایی درباره مشکلات فنی تیمش و اینکه آیا سایپا فردا مقابل نفت تغییر تاکتیکی خواهد داشت یا خیر، گفت: مسائل فنی در نتیجه نگرفتن ما دخیل است. داریم روی این مسئله کار می کنیم تا این مشکل برطرف شود. ما مصدوم زیاد داریم. اگر مصدومان را نداشتیم نتایج بهتری می گرفتیم. دانیال ماهینی در تمرین تیم ملی دچار شکستگی دنده شد. مهدی ترابی و کنعانی زادگان هم مصدوم هستند. ما خیلی مشکل داریم ولی تیم جوان و روپایی داریم. در نهایت مسئولیت همه نتایج با من است.

 

وی در خصوص حضورش در مناطق زلزله زده و انتشار یک نقل قول سیاسی از سوی وی، تاکید کرد: باید از ملت انسان دوست ایران تشکر کنم که بازهم حماسه بزرگی ساختند و نشان دادند هموطن خود را تنها نمی گذارند. آنجا که بودم می دیدم کمکهای مردمی از همه جا آمده بود. مردم خودشان را در این زلزله نشان دادند. از تمام دستگاه ها و کسانی که کمک کردند، تشکر می کنم. باز هم مردم ما اتحاد ملی را نشان دادند. متاسفانه بعضی ها در این شرایط سوء استفاده می کنند و در کانال ها و فضای مجازی مسائلی را از قول من عنوان می کنند و پیام می دهند.

 

دایی ادامه داد: متاسفانه بعضی ها دوست دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند و صحبتهایی که خودشان نمی توانند عنوان کنند، به من و امثال من نسبت می دهند. اگر حرفی داشته باشم خودم در صفحه شخصی ام می گذارم. می خواهند هم ما را خراب کنند و هم حرف خودشان را برسانند. نوشته بودند پیغام علی دایی به آقای روحانی؛ من آدم سیاسی نیستم، نبودم و نخواهم بود. من عاشق تمام کسانی هستم که به این مردم خدمت می کنند. این حرفها به شخصیت من نمی خورد. متاسفانه مجبور شدم با پلیس فتا هماهنگ کنم تا منشا این صحبتها را در آورم. اگر هر حرفی داشته باشم، روی صفحه شخصی خودم به صورت تصویری صحبت می کنم. من عاشق این مملکت و ملت هستم. مطمئن باشید در قبال کارهایی که صورت گرفته است، به عنوان امانتدار در کنار مردم هستم. از همه تشکر می کنم که به من اعتماد کردند. در مملکت اسلامی، به غیر از این نباید چیز دیگری باشد. مردم باید کنار هم باشند و مسئولان به مردم برسند.

 

سرمربی سایپا درباره انتشار نقل قولی از وی مبنی بر اینکه در صورت پرداخت مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس، بدهی هایش را به این تیم می بخشید، گفت: من پارسال این حرف را نزدم. متاسفانه در دو سال گذشته بیش از ۲۵ نامه مرا بی جواب گذاشتند. الان برای گره‌ای که با دست باز می شد به دندان های کلفت نیاز است!

 

وی در خصوص مشکل مالی سایپا یادآور شد: اول فصل ۳۰ درصد قراردادها پرداخت شده است. در نیم فصل هم قرار است پرداختی صورت بگیرد. متاسفانه الان شرایط طوری است که تمام باشگاه ها مشکل مالی دارند.

 

علی دایی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره جلسه اش با مهدی تاج و مسئله فساد در فوتبال و نتیجه این جلسه گفت: هر کاری که می کنیم وظیفه ماست. گفتگوی خوبی را با آقای تاج داشتم. صحبت های زیادی پیرامون این موضوع انجام دادیم، دستگاه های نظارتی و امنیتی زیادی مشغول کار هستند، فساد در جاهای مختلف وجود دارد و من و امثال من امیدواریم این موضوع را در بخش فوتبال کشور حل کنیم.

 

سرمربی سایپا در پایان در خصوص صحبت های اخیر درباره جادوگری در فوتبال ایران تصریح کرد: در قرآن به صراحتا آمده است «هذا سحر مبین». اگر ما به قرآن نگاه بیندازیم متوجه می شویم مسئله سحر و جادو وجود دارد اما نباید فراموش کنیم که این یک رفتار شیطانی است. اگر شما برخی اتفاقات را که بسیار ناگوار است در زندگی افراد جستجو کنید، متوجه می شوید که از همین اعمال و رفتارهای شیطانی استفاده کرده اند تا این اتفاقات رخ دهد. من نمی توانم موضوعی را که قرآن به وضوح بیان کرده است رد کنم اما می دانم که رفتار شیطانی است و نباید دست به این کارها زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر