2

وزیر راه را به‌دلیل تخریب بیمارستان اسلام‌آباد به مجلس می‌کشانیم

  • کد خبر : 237725
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه مسؤولیت احداث بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان اسلام‌آباد غرب که اخیراً افتتاح شده و در زلزله کرمانشاه آسیب دید، برعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است، وزیر راه را برای پاسخگویی به مجلس می‌کشانیم.

 

احمدعلیرضا بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به ماموریتی که از طرف کمیسیون شورا در مجلس داشتم، بازدیدی در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در منطقه زلزله‌زده غرب کشور انجام دادم و گزارش این بازدید به کمیسیون شورا تحویل شد.

وی با بیان اینکه دیروز کمیسیون شورا گزارشات بنده از مناطق زلزله‌زده غرب کشور را مورد بررسی قرار داده است، گفت: این گزارش در چند بخش بوده که یک بخش آن به موضوع بیمارستان تازه احداث‌شده اسلام‌آباد غرب اختصاص داشت که بلافاصله بعد از زلزله دچار تخریب شده و نتوانست خدمت‌رسانی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: بیمارستان تازه افتتاح شده اسلام‌آباد غرب توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده و با توجه به تخریب و ایجاد مشکلات در درمان آسیب‌دیدگان که منجر شده به بیمارستان‌های دیگر انتقال یابند،قصور متوجه وزارت راه و شهرسازی است.

وی با تاکید به اینکه قصور وزارت راه و شهرسازی در ساخت بیمارستان اسلام‌آباد غرب باعث شده موضوع سوال و استیضاح از وزیر راه و شهرسازی قوت گیرد، افزود: کمیسیون شورا با بررسی‌های صورت‌گرفته خواهان استیضاح و سوال از وزیر و راه و شهرسازی است و در حال حاضر منتظر نتایج گزارش دو کمیسیون عمران و بهداشت و درمان هستیم تا بعد از ارائه گزارش و جمع‌بندی‌های لازم، این موضوع اجرایی شود.

عضو کمیسیون شورا در مجلس با یادآوری برخی مقاومت‌ها و مخالفت‌ها با استیضاح وزیر راه در حادثه قطار بیان داشت: اینها یک جریان و جناح و تفکری هستند که برای خود پشتیبانانی نیز دارند که احتمالاً مخالفت به رسیدگی هر چه بهتر موضوع بیمارستان و سوال از وزیر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]