1

مدارک مربیگری نباید در خانه‌ها خاک بخورد/ کیفیت در آموزش فوتبال مهم‌تر از کمیت است

  • کد خبر : 237875
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: برای شرکت در دوره‌های مربیگری فوتبال، دستورالعمل جدیدی تدوین شده است و نمی‌خواهیم مدارک مربیگری در خانه‌ها خاک بخورد.

 

خبرگزاری فارس: مدارک مربیگری نباید در خانه‌ها خاک بخورد/ کیفیت در آموزش فوتبال مهم‌تر از کمیت است

به گزارش افق نیوز، میرشاد ماجدی در مراسم افتتاحیه دوره بازآموزی و دانش‌افزایی مربیان فوتبال اصفهان که پیش از ظهر امروز در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در بحث آموزش است اما برای کمیته آموزش، کمیت مهم نیست.

وی افزود: به دنبال کیفیت آموزش هستیم و برای تمام دوره‌ها دستورالعملی تدوین شده که بر اساس آن افرادی که تناسب‌اندام و فعالیت کاری و توانایی نداشته باشند، اجازه حضور در کلاس‌های مربیگری را ندارند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تأکید کرد: پای اجرای این دستورالعمل ایستاده‌ام و هیأت‌های فوتبال استان‌ها نیز قول همکاری داده‌اند، افرادی باید در حوزه فوتبال پیشرفت کنند که از جنس این رشته هستند، نمی‌خواهیم مدارک مربیگری در خانه‌ها خاک بخورد.

وی با انتقاد از وضعیت موجود تصریح کرد: شرایط ورود به کلاس‌های مربیگری، چنان تسهیل شده که بانوان دیگر به جای شرکت در کلاس‌های آشپزی و هنری، در دوره مربیگری شرکت می‌کنند.

ماجدی خاطرنشان کرد: با تجربه ۳۰ ساله‌ای که در حوزه فوتبال دارم، به این نتیجه رسیده‌ام که اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید به خودباوری برسیم و اصل کیفیت در آموزش در کشور ما نهادینه شود.

پیش‌کسوت فوتبال ایران همچنین با خطاب قرار دادن مدرسان نروژی، متذکر شد: در دوره بازآموزی مربیان که در تهران برگزار شد، مدرسان نروژی، دیدگاه نادرستی در قبال فوتبال پایه در ایران داشته و آن را با کشورهای عقب‌افتاده آسیا مقایسه می‌کردند اما از آن‌ها می‌خواهیم که اطلاعاتی فراتر از آسیا، در اختیار مربیان ما بگذارند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره گفت: از زمانی که مسؤولیت کمیته آموزش را بر عهده گرفته‌‌ام، برای پنجمین‌بار است که در دوره مربیگری بانوان شرکت کرده و افتخار می‌کنم بانوان ما به این سطح رسیده‌اند.

به گزارش فارس، دوره مربیگری فوتبال پایه بانوان با حضور ایسلین شات، مدرس نروژی فدراسیون جهانی فوتبال صبح امروز به میزبانی اصفهان آغاز شد.

این دوره مربیگری با حضور ۶۰ مربی بانوی فعال در فوتبال پایه از سراسر کشور طی امروز و فردا در اصفهان برگزار می‌شود و در مراسم افتتاحیه این دوره، علی‌اکبر‌ ابرقویی‌نژاد، رئیس سابق هیأت فوتبال استان اصفهان، عبدالرضا رئیسی، معاون سلامت و تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مدرسان فوتبال استان اصفهان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=237875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر