2

سه امتیاز حساس برای تراکتورسازی در یک هوای آفتابی!

  • کد خبر : 238051
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

تراکتوری ها موفق شدند با ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند برابر سپیدرود به برتری برسند و سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورند.

تراکتوری ها موفق شدند با ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند برابر سپیدرود به برتری برسند و سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورند.

 به گزارش افق نیوز، تراکتوری ها که در چهار دیدار اخیر موفق به کسب پیروزی نشده بودند در بازی برابر سپیدود موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند. آنها در این بازی دو بار توسط فرزاد حاتمی و مهدی زاده به گل رسیدند تا در نهایت در برابر تنها گل حسین ابراهیمی تیم پیروز میدان نام بگیرند.

 

 

تراکتورسازی تبریز- سپیدرود رشت/ ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
داوران: رضا عادل – بابک داوری – مهدی سیفی – وحید صالحی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

 

 

اخطار:

 

مهدی شریفی(۸۲) از تراکتورسازی

حسین کعبی (۷۷)- حسین ابراهیمی(۹۲) از سپیدرود

 

 

تراکتورسازی تبریز:

فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان ، محمد مهدی زاده ، محمد مسلمی پور ، علی طاهران، سینا عشوری ، محمد نوری ، امیرنصرآزادانی(۹۱ علی اسماعیلی) ، مهدی شریفی(۸۷ شهرام گودرزی) ، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی(۷۸ شهرام گودرزی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، احمد آهی، سید هادی موسوی، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهی‌دست، شهاب کرمی(۶۱ محمد نزهتی)، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، علی دهقان(۶۶ میعاد یزدانی) و جواد آقایی‌پور(۵۵ هادی میرجوان)
سرمربی: علی نظرمحمدی

 

 

شرح گل ها:

تراکتورسازی ۱ سپیدرود ۰(دقیقه ۱۱، فرزاد حاتمی): فرزاد حاتمی با حرکتی انفر ادی در محوطه جریمه سپیدرودی ها توانست با ضربه ای از زاویه بسته و با اشتباه ایمان صادقی اولین گل دیدار را به ثمر رساند.

 

تراکتورسازی ۲ سپیدرود ۰ (دقیقه ۲۰، محمدرضا مهدی زاده): ارسال ایرانپوریان با اشتباه محاسباتی گلر سپیدرودی ها به مهدی زاده رسید و او نیز با یک ضربه سر دقیق برای دومین بار دروازه تیم مهمان را باز کرد.

 

تراکتورسازی ۲ سپیدرود ۱(دقیقه ۳۸، حسین ابراهیمی): مهاجم سپیدرودی ها که پس از یک بازی محرومیت بازهم به ترکیب تیمش بازگشت توانست از روی ضربه پنالتی اولین گل گیلانی ها را به ثمر برساند.

 

 

شرح بازی:

 

تراکتوری ها پس از چند هفته موفق شدند سه امتیاز مهم و شیرین دیدار برابر سپیدرود را به حساب خود واریز کنند.

بازی با حملات تراکتوری ها آغاز شد و آنها که در خانه به میدان می رفتند به دنبال کسب حداکثر امتیازات بودند تا بتوانند تغییری در اوضاع جدول رده بندی به وجود بیاورند. بازیکنان تیم میزبان پس از چند هفته بالاخره توانستند به گل برسند و جالب اینکه آنها خیلی زود و با فشار مضاعت به گل دو م هم دست پیدا کردند. در حالی که تصور می شد تراکتوری ها به برد پرگلی دست پیدا کنند این سپیدرودی ها بودند که سعی کردند به پیش بیایند و بر حریف خود فائق بیایند و همین فشارها نیز باعث شد تا آنها بتوانند یکی از گل های خورده را جبران کنند. نتیجه که تا پایان نیمه اول باقی ماند.

اما در نیمه دوم این تیم مهمان بود که نبض بازی را در دست داشت. سپیدرودی ها که مالک توپ و میدان بودند به دنبال این بودند که بتوانند حداقل بازی را به تساوی بکشانند اما بی دقتی در پاس های آخر باعث می شد آنها از مالکیت خود استفاده نکنند اما در طرف مقابل تجربه بالای بازیکنان تراکتورسازی باعث می شد آنها ضدحملات خطرناکی روی دروازه حریف تدارک ببییند و یکی دو بار هم تا مرز فروپاشی سه باره دروازه این تیم پیش بروند اما در نهایت نه فشار سپیدرودی ها  و نه ضدحملات تراکتوری ها کارگر نیفتاد تا بازی با همان نتیجه اول به پایان برسد.

 

 

 

دقایق حساس:

دقیقه ۹ – ارسال ایرانپوریان اولین خطر این بازی را روی دروازه تیم مهمان ایجاد کرد اما مدافعان سپیدرود موفق شدند این توپ را راهی کرنر کنند.
دقیقه ۱۹ – شوت راه دور سپیدرودی ها با واکنش گروسیان مهار شد.

دقیقه ۳۲ – حرکت سپیدرودی ها چیزی نمانده تا یک گل برای این تیم به همراه داشته باشد اما گروسیان توانست با حرکتی به موقع توپ زاویه بسته را مهار کند.

دقیقه ۴۳ – حرکت سریع تراکتوری ها تا مرز فروریختن دروازه سپیدرود فروریخت اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. در ابتدا ضربه زیبای ابراهیمی تیرک دروازه تیم مهمان را لرزاند و پس از آن نیز ضربه نصرآزادی با نوگ انگشتان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵ – محمد ابراهیمی یکی از معدود موقعیت های این نیمه را به دست آورد اما ضربه او با برخورد به مدافع سپیدرودی ها به کرنر رفت.
دقیقه ۷۸ – ارسال نوری با ضربه سر فرزاد حاتمی دروازه سپیدرودی ها را تهدید کرد اما صادقی با واکنشی به موقع این توپ را به کرنر فرستاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=238051

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر