2

تصویب کلیات آیین‌نامه معادل‌سازی دروس در دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 241167
  • ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: در شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی این دانشگاه، کلیات آیین‌نامه معادل‌سازی دروس مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.
 

خبرگزاری فارس: تصویب کلیات آیین‌نامه معادل‌سازی دروس در دانشگاه آزاد

به گزارش افق نیوز، شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد.

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در زمینه موضوعات مطرح شده و مصوبات این شورا گفت: خوشبختانه در شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیات آیین‌نامه معادل‌سازی دروس مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره با حجم زیادی از درخواست‌های معادل‌سازی دروس از سوی دانشجویانی روبه‌روست که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده، تغییر رشته داده‌اند یا از خارج کشور برای ادامه تحصیل به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در داخل کشور مراجعه می‌کنند، بنابراین با تصویب این آیین‌نامه، مشکلات آموزشی این حجم عظیم از مخاطبان برطرف خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دیگر مصوبات این شورا گفت: تصویب حداقل نمره قابل قبول آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی برای داوطلبان دوره دکتری و همچنین تصویب رشته مهندسی زیستی از دیگر مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر