2

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ملکی به عنوان مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در امور همکاری با حوزه های علمیه

  • کد خبر : 241868
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی ملکی» به عنوان «مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه» منصوب شد.
 

خبرگزاری فارس: انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ملکی به عنوان مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در امور همکاری با حوزه های علمیه

به گزارش افق نیوز، طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی ملکی» به عنوان «مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه» منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان (مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه) پست شماره ۹-۱۰ منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویّات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و مشارکت و همکاری معاونان، مشاوران و مدیران کل استان ها، در راه تحقق اهداف تعلیم و تربیت اسلامی در چارچوب اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین، سیاست های دولت تدبیر و امید، برنامه های اینجانب که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و توافق نامه همکاری با حوزه های علمیه از جمله تدوین سند جامع چشم انداز همکاری با حوزه های علمیه در چارچوب اسناد و اهداف مشترک، موفق باشید.

در این حکم بر برنامه ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزویان، حوزه های علمیه و مراکز حوزوی برای دستیابی به اهداف مشترک، استفاده از توانمندی های دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز به خصوص فرهنگیان و دانش آموزان، برنامه ریزی به منظور استفاده نظام مند از طلاب و فضلای حوزوی جهت انجام فعالیت های علمی – آموزشی و فرهنگی –تربیتی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش در چارچوب قوانین و مقررات و انجام سایر وظایف محول تأکید شده است.

در انتهای این حکم آمده است: توفیق جنابعالی را در انجام مسئولیت ها در راستای آرمان های امام راحل عظیم الشأن «قدس سره» و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران، از خداوند منّان مسألت دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر