5

نشست صمیمی فرماندار شهرستان پردیس با مدیر اجرایی مسکن مهر

  • کد خبر : 242096
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

صبح امروز دکتر حیدری فرماندار شهرستان پردیس با حضور در ساختمان مدیریت مسکن مهر از بخش های مختلف این نهاد بازدید کرد

به گزارش افق فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به حجم بالای عملکرد کارگزاری مسکن مهر پردیس، لزوم توجه بیشتر به ارباب رجوع ، تسریع در انجام امور اداری متقاضیان را خواستار شد .

حیدری با اشاره به فراز و نشیب ایجاد شده در پروژه های مسکن مهر پردیس اهتمام جدی فرمانداری را در پیگیری تکمیل این پروژه ها یادآور شد.

علی اصغر جاودان فر مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس نیز در این دیدار صمیمی توجه به مطالبات بحق مردم را از وظایف مسوولان در نظام اسلامی برشمرد و گفت ؛ در نظام مردم سالاری دینی در راس تصمیمات حاکمیت ، مردم جایگاه ارزشمندی دارند بنابراین خواسته متقاضیان مسکن مهر را باید بجد به سرمنزل مقصود برسانیم .

در پایان این دیدار به منظور بررسی مسایل و مشکلات متقاضیان مسکن مهر، نشست صمیمی فرماندار با علی اصغر جاودان فر در دفتر مدیریت برگزار شد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سوال بدون جواب:
    مسکن مهر به چه منظوری طراحی شد؟
    آیا ایجاد کالا و بازاری برای سود و تجارت انبوه سازان مورد نظر بوده است یا خانه دار شدن جوانان ما هدف اصلی طراحان است؟
    بنام جوانان ما مسکن مهر ساخته شد ولی سود میلیاردی آنرا دیگران برده اند . از طرف انبوه ساز ؛ مسکن مهر را به جوان ما با مبلغی چندین برابر قیمت تعیین شده فروخته اند.در پردیس فاز ۳ این اتفاق افتاده و علیرغم ادعای تحویل دست اندرکاران؛ هنوز هستند جوانان و کسانی که به مال و مسکنشان نرسیده اند.صبر و تحمل فشار هم حدی دارد.

  2. سوال بدون جواب:
    مسکن مهر به چه منظوری طراحی و ساخته شد؟
    آیا ایجاد کالا و بازاری برای سود و تجارت برخی انبوه ساز مورد نظر بوده است یا خانه دار شدن جوانان ما هدف اصلی طراحان است؟
    بنام جوانان ما مسکن مهر ساخته شد ولی سود میلیاردی آنرا در بازار آزاد؛ با دور زدن دولت؛ دیگران برده اند . از طرف انبوه ساز ؛ مسکن مهر را به جوان ما با مبلغی چندین برابر قیمت تعیین شده فروخته اند؛ اشتباهشان را قبول دارند ولی جبران آن برایشان سخت است.در پردیس فاز ۳ این اتفاق افتاده و علیرغم ادعای تحویل دست اندرکاران؛ هنوز هستند جوانان و کسانی که به مال و مسکنشان نرسیده اند. ما صدمه خورده ایم ؛ در رفت و آمد ها فرسوده شده ایم؛ به ما اهانت شده و مالمان رفته است . صبر و تحمل فشار هم حدی دارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر