5

دستگیری هکر یکی از سایت‌های دولتی فروشنده فیلم های مستهجن

  • کد خبر : 24305
  • ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

خرید و فروش نرم افزارهای هک و کرک جرم محسوب می‌شود

سرگرد شاکری با بیان اینکه پیرامون شکایت و گزارشی مبنی بر هک و حمله به یکی از سایت‌های دولتی کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند گفت: ماموران در اقدامات فنی و رصد فضای مجازی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در دستگیری متهم یک دستگاه هارد اسکترنال کشف و ضبط شد که در بازبینی محتویات این هارد ۴۵ گیگابایت انواع فیلم و عکس که شامل (۳هزار و۶۵۰ دقیقه فیلم مستهجن و چهار هزار ۵۹۰ قطعه عکس مبتذل بود) یافت شد.

شاکری با بیان اینکه با توجه به محتویات هارد این فرضیه که متهم در امر خرید و فروش فیلم و عکس‌های مبتذل و مستهجن فعالیت می‌کند قوت گرفت گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در بازجویی‌های انجام شده وی به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ورود به سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی به منظورهای مختلف، جرم محسوب شده و با این افراد برخوردی قاطع و قانونی خواهد شد گفت: اطلاعات منافذ کشف شده‌ سایت‌های اینترنتی خصوصا سایت‌های حساس و ارائه راهنمایی در این مورد در اتاق گفتگو و شبکه‌های اجتماعی، خرید و فروش نرم افزارهای هک و کرک جرم محسوب می‌شود.

رییس پلیس فتای کردستان با تاکید بر اینکه خرید و فروش فیلم‌های مستهجن و مبتذل نیز خلاف قوانین است گفت: خریدار و فروشنده هر دو از دیدگاه قانون مجرم محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24305

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]