وی گفت: دشمن مترصد است از یک ضعف مدیریتی بهرهبرداری کند، هر چند کوچک باشد.
دادستان کل کشور تصریح کرد: در حادثه بارش برف شاهد ضعف مدیریت بودیم و یک نارضایتی ایجاد شد.
وی گفت: یک مدیر باید در تدبیر و نگرش خود به مسائل، طوری برنامهریزی کند تا حادثه با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب برسد. وقتی ندانمکاری و ضعف مدیریت است و مدیریت نمیتواند کار کند، برود کنار؛ اگر میبیند نمیتواند شهر کلان را درست مدیریت کند و ضعف در مدیریتش است رها کند.
این مقام ارشد دستگاه قضایی اعلام کرد: اگر یک وزارتخانه یا یک دستگاه را مدیری نمیتواند مدیریت کند و به وظایفش درست عمل کند، عذرخواهی کند، نه عذرخوهی شفاهی بلکه کار را به افراد توانمند بسپارد.
وی به وظیفه دادستانی و دستگاه قضایی در دفاع از حقوق عمومی پرداخت و گفت: ما در خیلی از مسائل ورود پیدا میکنیم، جایی که دفاع از حقوق عمومی مردم مطرح باشد.
منتظری تصریح کرد: شب گذشته وقتی عدهای مسافر داخلی و خارجی تحت شرایط بدی در فرودگاه امام بودند، من به معاون مربوطه تماس گرفتم که شبانه برود و بررسی کند که چرا باید چنین فضا و شرایطی به وجود بیاید.
وی گفت: شرکتهای هواپیمایی همه اخلاق انسانی را برای بالا بردن قیمت بلیط کنار گذاشتند، تاکسیدارها یک جور، مسئول پاک کردن برف فرودگاه یک جور و مجموعهای دست به دست هم دادند ضعف در مدیریت باشد و مردم شعار بدهند «مدیر بیکفایت خجالت خجالت».
وی گفت: مدیر باید تکلیفش را بداند، حقوق میگیرد که برای مردم کار کند، چای خوردن و پشت میز نشستن ملاک نیست.