3

واکنش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به شکایت از علی کریمی

  • کد خبر : 243977
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش افق نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام عبداللهی نژاد دبیر ستاد در پی مطالب منتشر شده در رسانه ها، پیرامون ادعای شکایت ستاد از یکی از اهالی فوتبال گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله […]

علی کریمی

به گزارش افق نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام عبداللهی نژاد دبیر ستاد در پی مطالب منتشر شده در رسانه ها، پیرامون ادعای شکایت ستاد از یکی از اهالی فوتبال گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است نسبت به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی‌تفاوت نباشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: در آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص پست های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تأیید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را جهت اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد. این تذکر نه تنها از نظر محتوی هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون فوتبال و موضوعات داخلی آن نداشته؛ بلکه از لحاظ زمان نیز با اختلافات اخیر ایشان و فدراسیون سازگاری ندارد.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد افزود: تشویش اذهان عمومی، کذب و افترا علیه نهادهای انقلابی زیبنده اهالی ورزش نیست. در صورت ادامه روند پیش آمده، این ستاد علی رغم میل باطنی، اقدام قانونی را حق و تکلیف خود می‌داند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243977

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر