حال به نظر می رسد این اتفاق بار دیگر در پیراهن آسیایی سرخ ها نیز تکرار شده است. آن ها در حالی از لباس آسیایی رونمایی کردند که نگاهی به تارنمای رسمی جوما نشان می دهد، این طرح نیز از لباس های آماده جوما انتخاب شده و در واقع هیچ وقتی صرف آن نشده است.
معمولا باشگاه های بزرگ و پرطرفدار اروپایی، زمان و خلاقیت زیادی صرف طراحی و عرضه البسه شان می کنند و از این راه، درآمد زیادی نیز به دست می آورند؛ اما در ایران به دلایل مختلف، همچین اتفاقی نمی افتد و به طبع، هواداران نیز استقبال چندانی از البسه رسمی باشگاه نمی کنند.
ورزش سه