1

مربیان قبلی هم مثل دنیزلی کری خواندند اما باختند

  • کد خبر : 24439
  • ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰

نبود چند بازیکن تاثیرگذار بخصوص در خط هافبک مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد اما بقیه بازیکنان کمبودها را جبران خواهند کرد

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی فردا با سپاهان گفت: این یک بازی بین دو مدعی است. آنها از مربی خوبی برخوردارند و امیدوارم هواداران ما که یار دوازدهم محسوب می‌شوند فردا به ورزشگاه بیایند. نبود چند بازیکن تاثیرگذار بخصوص در خط هافبک مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد اما بقیه بازیکنان کمبودها را جبران خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این بازی میداودی را در اختیار نداریم و احتمال بازی کردن حیدری ۵۰ به ۵۰ است. تیموریان و کیانوش رحمتی هم نیستند اما امیرآبادی به این مسابقه می‌رسد و دیگر بازیکن ما محسن یوسفی دو روز است که تنها نرم‌دوی می‌کند.

مظلومی گفت: امیدواریم با همین داشته‌ها بازی خوبی انجام دهیم و به ۳ امتیاز برسیم ولی روی بازیکن جدیدی که سپاهانی‌ها به خدمت گرفتند هنوز شناختی نداریم و باید تلاشمان را انجام دهیم تا او را خنثی کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص جدایی جاسم کرار و آیا با این اتفاق بازیکن‌سالاری رخ داده گفت: این حرف شما را قبول ندارم و رسانه‌ها به آن دامن زده‌اند. آنها مدعی شدند که جباری برای ما تصمیم گرفت. کرار مشکلاتی دارد که نمی‌توانم آنها را باز کنم ولی اگر او امروز حتی به تمرین بیاید مشکلی وجود ندارد. من از باشگاه خواستم او را حفظ کند.

مظلومی ادامه داد: حباری یک قسمی خورد ولی خدا شاهد است که وقتی با او حرف می‌زدم اعلام کرد از بازگشت کرار استقبال می‌کند. اینکه کرار از جمع ما جدا شود یا نه به دغدغه اصلی‌ام تبدیل شده ولی از باشگاه خواسته‌ام مشکلات او را حل کند تا در نیم فصل دوم از او استفاده کنیم.

خبرنگاری از مظلومی پرسید ظاهرا بازیکنی به نام علوی به جمع شما اضافه شده که سفارشی است و حتی شما در جریان ثبت قرارداد او هم نبودید که وی گفت: بی اطلاع از این موضوع نبودم و علوی در ابومسلم شاگرد من بود. ما یک سهمیه زیر ۲۳ سال داشتیم و قرار نبود او بیاید و برای ما بازی کند. قرار بود اول بیاید تمرین کند ولی ظاهرا چون فرصتی برای ثبت قرارداد نداشتند ا و را به خدمت گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که حتی پورحیدری هم این بازیکن را نمی‌شناخت و آیا او بازیکن سفارشی است گفت: او در دوره‌ای به تیم ملی جوانان هم دعوت شده و به خاطر بیماری پدرش نمی‌تواند بیش از این در یزد باقی بماند و راهی تهران شد.

مظلومی با اشاره به جذب یک بازیکن جدید در پست دروازه‌بانی تاکید کرد: مهدی اسلامی بازیکن ما بوده که اول فصل قرادادش را ثبت کردیم. با توجه به اینکه لیست‌مان پر شد او را به شهرداری بندرعباس دادیم و حالا مجددا او را برگرداندیم. هادی زرین‌ساعد هم در تیم ما حضور خواهد داشت.

این مربی گفت:‌ تعجب می‌کنم که آخرین فرصت نقل و انتقالات ساعت ۱۲ شب گذشته بوده اما شاهینی‌ها مدام به باشگاه استقلال فشار می‌آورند که کرار را به خدمت بگیرند. این در حالی است که دیگر زمانی برای ثبت قرارداد کرار نمانده است. ما شب گذشته ساموئل را هم به خدمت گرفتیم و قراردادش را ثبت کردیم.

مظلومی در خصوص اینکه آیا امکان دارد از بازیکنان جدیدتان در بازی فردا استفاده کنید یا خیر گفت: فعلا که دغدغه ۱۱ بازیکن را دارم. ساموئل شب گذشته به تهران رسید و با ما تمرین نکرده اما جورکوویچ شرایط خوبی داشته و یکی دو روز در کنار ما بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که در صورتی که سپاهان را شکست دهید می‌توانید مدعی قهرمانی باشید گفت: این مسئله دور از دسترس نیست و ما با همین موجودی هم می‌توانیم سپاهان را ببریم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا لیدرهای استقلال مشکلاتی دارند و کمتر به ورزشگاه‌ها می‌آیند گفت: سوءتفاهماتی پیش آمده و آنها مشکلی ندارند. دلیل ندارد که با آنها برخورد شود. فقط اسم لیدر از باشگاه پاک شده و کانون مشوقین راه افتاده است. همان نفرات در کانون مشوقین حضور دارند و فردا هم به ما کمک می‌کنند تا تماشاگران را رهبری کنند.

سرمربی استقلال که به نظر می‌رسید از جدایی جاسم کرار ناراحت است به خاطر اینکه صحبت‌هایی در مورد بحث بازیکن‌سالاری در استقلال رخ داده گفت: به خاطر این که این حرف‌ها نباشد گفتم که کرار بماند. متاسفانه او مشکلاتی دارد که من نمی‌توانم آنها را بازگو کنم اما شما فکر نکنید بازیکن برای تیم ما تصمیم می‌گیرد. مسئله شاهین بوشهر روز گذشته پیش آمد و من می‌دانم چه اهدافی پشت قضیه است و راضی نیستم که او از جمع ما جدا شود. او بازیکنی است که اگر نظم و انضباط داشته باشد به درد ما می‌خورد.

مظلومی در خصوص اینکه اگر فینال جام حذفی بین استقلال و شاهین برگزار نمی‌شد شما راضی به جدایی کرار می‌شدید گفت: من مصرانه خواهان حضور او در استقلال هستم چون با رفتن مجیدی نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم. ما درگیر ۳ جام هستیم و حتی تیم‌هایی که در یک جام بازی می‌کنند شش، هفت بازیکن به خدمت گرفتند اما ما برای بازی فردا ۱۶ بازیکن هم نداریم و با کمبود یار مواجه هستیم.

در ادامه نشست خبری مظلومی درباره این‌کهبرخی می‌گویند به نظر می‌رسد با برگزاری بازی در شیراز و حالا بحث رفتن کرار به شاهین عده‌ای قصد تضعیف استقلال را دارند گفت: ما در همه جای ایران هوادار داریم و فتح‌الله‌زاده به خاطر احترام به مردم بوشهر موافقت کرد بازی در استان فارس برگزار شود. من مخالف این موضوع بودم چون ۵ روز بعد باید در دربی بازی کنیم و نگران هستم که بازیکنانم در آن زمین مصدوم نشوند و قبل از دربی آسیب نبینند هر چند آنها قول داده‌اند که زمین را آماده کنند. پیشنهاد بازی در اصفهان، قم و مشهد را هم داده بودیم اما سازمان مصرانه خواهان برگزاری بازی در شیراز بود.

وی در پایان در واکنش به اظهارات دنیزلی مبنی بر اینکه نتایج دربی آینده مثل بازی‌های قبل نخواهد بود عنوان کرد: ایرادی ندارد. اجازه بدهید آنها کری بخوانند. ما هم در زمین کری می‌خوانیم. قبلی‌ها هم برای ما زیاد کری خواندند ولی دیدید چه شد. حالا هم تا دربی چند بازی مانده و اجازه دهید بعدا در این خصوص صحبت کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر