2

 پرسپولیس شانس نخست صعود از گروه است/ علیپور لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی را دارد

  • کد خبر : 244655
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخپوشان بعد از آنکه در لیگ برتر عنوان قهرمانی را بدست آورند باید فقط روی رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخپوشان بعد از آنکه در لیگ برتر عنوان قهرمانی را بدست آورند باید فقط روی رقابت‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنند.
رضا شاهرودی شاهرودی: پرسپولیس شانس نخست صعود از گروه است/ علیپور لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی را دارد

افق نیوز/رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس درباره برد سه بر صفر پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: بازی اول بسیار سخت است مخصوصا وقتی در خانه باشد، خوشبختانه شب گذشته شاهد بازی خوبی از سوی پرسپولیس بودیم، کادر فنی پرسپولیس به خوبی نسف قارشی را آنالیز کرد و از نقطه ضعف آنها که نفوذ از کناره ها بود به خوبی استفاده کرد و موقعیت های خوبی ایجاد کردند که پرسپولیس توانست سه گل به ثمر رساند و البته موقعیت هایی را نیز از دست داد. خوشبختانه پرسپولیس تیم بسیار یکدست با نفرات بسیار خوب است که اگر بتواند با دقت کار را جلو ببرد، حرف های زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت.

 

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: من فکر می کنم برانکو برای تک تک بازی های سرخپوشان برنامه دارد و به امید خدا بچه ها با تمرکز کافی بازی به بازی جلو می روند و من معتقدم پرسپولیس در قطر هم می تواند السد را شکست دهد.

 

هافبک تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس بعد از آنکه در لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست آورد باید فقط روی رقابت های مهم لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کند.

 

شاهرودی به دعوت علیپور به تیم ملی اشاره کرد و افزود: همانگونه که دیدید دیروز ۲ گل پرسپولیس را این بازیکن به ثمر رساند و نشان داد لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی را دارد.

 

وی درباره اینکه پرسپولیس تنها تیم پیروز کشورمان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا بود و با این نتیجه احتمال صعود این تیم از گروه سوم چقدر است، اظهار داشت: در بازی های لیگ قهرمانان آسیا همه هواداران فوتبال باید فراتر از رنگ ها به این مسابقات نگاه کنند، خوشبختانه استقلال هم دیروز توانست در یک بازی سنگین مقابل الریان مساوی کند و من برای تراکتورسازی و ذوب آهن هم آرزوی موفقیت می کنم اما فکر می کنم تجربه سال گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک زیادی کند و پرسپولیس شانس نخست صعود از گروهش به شمار می رود.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر