3

ژن لوکس تایوانی؛ مشخصات و قیمت لوکسژن S5 در بازار ایران + جدول

  • کد خبر : 244786
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

افق نیوز/ آرمان موتور کویر که قبلا در نمایشگاه خودروی تهران محصولات کمپانی تایوانی لوکسژن را معرفی کرده بود حالا از محصول دیگر این کمپانی برای بازار ایران که یک خودروی سدان است رونمایی کرد. این خودرو لوکسژن S5 نام دارد و یکی از سدان های جدید این برند است که از فناوری های مدرنی استفاده می کند و طراحی آن نیز دیگر نقطه ‌ی قوت آن است. 

آرمان موتور کویر که قبلا در نمایشگاه خودروی تهران محصولات کمپانی تایوانی لوکسژن را معرفی کرده بود حالا از محصول دیگر این کمپانی برای بازار ایران که یک خودروی سدان است رونمایی کرد. این خودرو لوکسژن S5 نام دارد و یکی از سدان های جدید این برند است که از فناوری های مدرنی استفاده می کند و طراحی آن نیز دیگر نقطه ‌ی قوت آن است.
لوکسژن S5 نخستین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد ولی نمونه ی جدید و فیس لیفت شده آن برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. این سدان دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۹۰، ۱۸۰۵ و ۱۴۹۰ میلی متری است و فاصله‌ی محوری آن نیز ۲۷۲۰ میلی متر است. از این نظر باید این خودرو را رقیبی برای کیا اپتیما و امثال هیوندای سوناتا به حساب آورد.

لوکسژن S5

لوکسژن S5

این خودرو در بازار جهانی با دو موتور ۱٫۸ و ۲ لیتری بنزینی که هر دو از نوع توربو هستند عرضه می شود که در بازار ایران مدل ۱٫۸ لیتری توربو عرضه خواهد شد. این مدل یک موتور چهار سیلندر خطی توربو دارد که می تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۶ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و با استفاده از گیربکس اتوماتیک ۶ دنده ساخت آیسن به چرخ های جلویی انتقال دهد.

لوکسژن S5

لوکسژن S5

در بخش امکانات نیز باید اشاره کرد که لوکسژن S5 به تجهیزات استانداردی نظیر فرمان برقی، پاور ویندوز، آینه های برقی، صندلی های برقی، قفل مرکزی، چراغ های مه شکن، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ های اصلی HID، چراغ های روشنایی در روز LED، سنسورهای پارک جلو و عقب، ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم هداپ دیسپلی، رادار بین خطوط، رادار عابر پیاده، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف برقی، پشت آمپر دیجیتال، ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری مجهز است.

لوکسژن S5

لوکسژن S5

وبسایت های خارجی نقاط قوت این خودرو را طراحی زیبا، تجهیزات استاندارد کامل و مصرف سوخت پایین و نقاط ضعف آن را نیز قیمت و رقبای قوی عنوان کرده اند.
این خودرو قرار است به زودی و با قیمتی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان وارد بازار کشور شود.
در انتها می توانید جدول مشخصات این خودرو را مشاهده کنید.

مشخصات فنی
مدل لوکسژن S5
پیشرانه ۴ سیلندر توربو ۱۶ سوپاپ
حجم موتور ۱۷۹۶ سی سی
حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۵۶ نیوتن متر در ۲۲۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه
شتاب رسمی اعلام نشده
مصرف سوخت ترکیبی اعلام نشده
وزن ۱۴۱۰کیلوگرم
قیمت کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244786

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]