1

می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و حریف از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است

  • کد خبر : 245169
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر السد گفت: درحالی که انتظار داشتم بازیکنانم تمرکز بالایی برابر السد داشته باشند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر السد گفت: درحالی که انتظار داشتم بازیکنانم تمرکز بالایی برابر السد داشته باشند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

به گزارش افق نیوز/ برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۳ بر یک شامگاه سه شنبه تیمش برابر السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و حریف از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است. السد خیلی خوب بازی کرد و توانست به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان باید با بالاترین حد تمرکز ممکن به میدان می‌رفتند اما متاسفانه به این شکل نشد. با این حال این شکست ارزش شاگردانم را کم نمی کند.

برانکو ادامه داد: در مسابقاتی با این سطح نباید از کمترین شانس ها هم به راحتی گذشت. تیم حریف فرصت های خوبی را ایجاد کرد و هیچ فرصتی برای ما نگذاشت که بتوانیم به پیروزی برسیم.

ایوانکوویچ تاکید کرد: انتظارم از پرسپولیس این است که بتواند نمایش بهتری از چیزی که امروز بود داشته باشد و امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم و با تمرکز بیشتری کارمان را پیگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245169

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر