3

فقط توضیح بدهید که با عمر سعد چه فرقی دارید؟!

  • کد خبر : 24550
  • ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹

اگر این سرمایه نبود، مقاومت مردم در طول تاریخ در برابر مشکلات و ستم ها وجود نداشت و از صحنه تاریخ بیرون می رفتیم

«ماه محرم همواره عاملی برای صبوری، مقاومت و استقامت ملت ما در برابر ناکامی ها بوده است که از آن درس های اخلاقی و راههای مبارزه با ناراستی ها و تجربه مقاومت در برابر موانع و مشکلات را فرا گرفته است.»
محمد خاتمی رئیس بنیاد باران در مجمع عمومی سالانه این تشکل با بیان مطلب فوق درباره محرم گفت: «اگر این سرمایه نبود، مقاومت مردم در طول تاریخ در برابر مشکلات و ستم ها وجود نداشت و از صحنه تاریخ بیرون می رفتیم که اتفاقاً شور و شوق مردم به این مناسبت در طول تاریخ همواره بیشتر شده که نشاندهنده عظمت کار اباعبدالله الحسین(ع) است.»
محمد خاتمی توضیح نداد که اگر به قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام و اهمیت محرم و نهضت حسین(ع) اعتقاد دارد اهانت اراذل و اوباش حامی سران فتنه به ساحت مقدس امام حسین(ع) در عاشورای ۸۸ را چگونه توجیه می کند؟! و آیا آن گونه که موسوی به صراحت گفت و خاتمی و کروبی با وقاحت آن را تائید کردند؛ اهانت کنندگان به ساحت حضرت اباعبدالله(ع) «مردمان خداجوی»! بوده اند؟! و توضیح نداد که این حرکت مشمئزکننده موسوی و خاتمی و کروبی علیه عاشورای حسینی(ع) با شعار معروف عمرسعد که در روز عاشورای ۶۱ هجری، با فریاد یا خیل الله ارکبی سپاهیان خود را سپاه خدا- مردمان خداجوی!- نامیده بود چه تفاوتی دارد؟ محمد خاتمی این نکته را نیز ناگفته گذاشت که آیا آمریکا و انگلیس و اسرائیل را حامیان امام حسین(ع) و نهضت عاشورا می داند؟! و اگر چنین نیست، چرا در جریان فتنه ۸۸ آشکارا از فرمول دیکته شده آنها علیه مردم مسلمان ایران اسلامی پیروی کرده و دست به وطن فروشی زده است؟! و توضیح نداد که آیا از نظر او، منافقین و بهایی ها و مارکسیست ها و عبدالمالک ریگی و رضا پهلوی و… نیز پیرو نهضت حسین(ع) بوده اند؟! که خاتمی و کروبی و موسوی با این جرثومه های فساد و تباهی علیه ایران اسلامی ائتلاف کرده بودند؟! و آیا آقای خاتمی درباره چگونگی بهره گیری از نهضت حسین(ع) دست کم دو بار با جرج سوروس، صهیونیست معروف آمریکایی ملاقات کرده بود؟! آتش زدن مسجد، آدمکشی، شعار به نفع اسرائیل در روز قدس و حمایت از آمریکا در روز جهانی مبارزه با استکبار و دهها خیانت شرم آور دیگر سران و عوامل اصلی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ که جای خود دارد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر