1

شائبه در مورد خرید بازیکن جدید استقلال/ بازی نکرده مصدوم شده بود!

  • کد خبر : 246204
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

مسئولان باشگاه استقلال درحالی هافبک اهل مقدونیه را برای برطرف کردن نیازهای فنی به خدمت گرفتند که با گذشت چند هفته، این بازیکن هنوز یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال درحالی هافبک اهل مقدونیه را برای برطرف کردن نیازهای فنی به خدمت گرفتند که با گذشت چند هفته، این بازیکن هنوز یک دقیقه هم به میدان نرفته است.
استقلال شائبه در مورد خرید بازیکن جدید استقلال/ بازی نکرده مصدوم شده بود!

افق نیوز، باشگاه استقلال در حالی که از سوی هوادارانش به دلیل عدم خرید مهاجم خارجی تحت فشار قرار گرفته بود، در آخرین ساعات قبل از اعلام لیست آسیایی اقدام به خرید دو بازیکن خارجی کرد. مامه تیام مهاجم سنگالی که در همین اندک زمانی که به جمع آبی پوشان اضافه شده ثابت کرد انتخاب و خرید خوبی بوده است. تیام سه بار در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفته و با ۳ گل و یک پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته است. این بازیکن در مقابل پرسپولیس گل نزد اما تاثیر مستقیم روی تک گل آبی پوشان داشت و به جز آن صحنه بازی خوبی ارائه داد و از بازیکنان تاثیرگذار تیم شفر در آن بازی بود.

اما دومین و یا بهتر بگوییم اولین خرید خارجی آبی‌ها بر خلاف تیام هم عجیب بود و هم به نظر می‌رسید خریدی خارج از چارچوب نیازمندی تیم استقلال باشد. وقتی شائبه در خصوص این خرید بیشتر می شود که این خرید هنوز حتی برای یک دقیقه به بازی گرفته نشده است و سئوال و ابهام در خصوص این خرید بیشتر از گذشته باشد.

بویان نایدانف هافبک ۲۵ ساله اهل کشور مقدونیه از سال ۲۰۱۰ تا ابتدای ۲۰۱۸ و قبل از پیوستن به استقلال در لیگ‌های مقدونیه و مصر جمعا بالغ بر ۱۷۰ بار به میدان رفته و در این ۱۷۰ بازی ۱۴ بار موفق به گلزنی شده است. بویان یک هافبک میانی بازیساز است که قرار است پشت مهاجمان بازی کند.

در حالی این بازیکن جذب تیم استقلال شد که آبی پوشان از ابتدای فصل بابت ترافیک سنگین در خط میانی و کمبود بازیکن در خط حمله رنج می‌بردند. شفر نیز به محض در دست گرفتن امور استقلال به مهاجم آن هم از نوع تمام کننده‌اش اعلام نیاز کرد. هرچند استقلالی‌ها تیام را با همین هدف خریداری کردند، اما واقعا خرید یک هافبک میانی آن هم با چنین رزومه‌ای از کشوری مثل مقدونیه که به ذاته کشور پیشرفته ای در فوتبال نیست ایجاد سئوال و شائبه می‌کند.

وقتی این شائبه بیشتر می‌شود که وی از بدو ورودش به تهران با مصدومیت‌هایی مواجه بوده و تنها یکی دو بار نشستن روی نیمکت استقلال را تجربه کرده است. حتی اگر این بازیکن توانمند هم باشد باز هم یادآوری می کنیم این خرید برای پستی انجام شده که بهترین های استقلال از جمله جباروف، اسماعیلی، شجاعیان و ابراهیمی در آن هستند. این خیلی عجیب است در تیمی که بازیکنی مثل جباروف بازی می‌کند، یک خرید خارجی در فاصله هفت هشت هفته مانده به پایان لیگ انجام شود.

این بازیکن مقدونیه‌ای که از لیست هجده نفره دیدار مقابل پرسپولیس هم خط خورد، با اندکی تاخیر نسبت به سایر آبی پوشان راهی امارات شد تا به اردوی استقلال ملحق شود. اما بعید است با حضور امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، سرور جباروف و حتی جابر انصاری به این بازیکن بازی برسد. به خصوص در ترکیب ثابت آبی پوشان.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246204

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر