1

مقایسه استقلال قبل و بعد از شفر/ جادوی پیرمرد

  • کد خبر : 246206
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

تفاوت استقلال شفر و استقلال پیش از شفر را شاید بتوان در یک کلمه خلاصه کرد. دقت. افزایش چشمگیر دقت استقلالی‌ها به آنچه آقای سرمربی از آن‌ها می‌خواهد شرایط را در نیمه دوم فصل به کلی برای آبی‌پوشان متفاوت کرده است. 

تفاوت استقلال شفر و استقلال پیش از شفر را شاید بتوان در یک کلمه خلاصه کرد. دقت. افزایش چشمگیر دقت استقلالی‌ها به آنچه آقای سرمربی از آن‌ها می‌خواهد شرایط را در نیمه دوم فصل به کلی برای آبی‌پوشان متفاوت کرده است.
شفر مقایسه استقلال قبل و بعد از شفر/ جادوی پیرمرد

افق نیوز/ استقلال این هفته برای دومین بار دیداری را برگزار کرد که شفر در بازی رفت هم روی نیمکت آبی‌ها نشسته بود. اولین سرمربی‌گری شفر برای استقلال برابر فولاد بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید و بعد هم شکست برابر پرسپولیس. این بار اما برد نتیجه رویارویی شفر با فولاد و پرسپولیس بود. نگاهی به عملکرد اجمالی استقلال شفر و استقلال پیش از شفر در چند بخش نشان می‌دهد که چه تفاوتی میان دستاوردهای دو استقلال کاملا متفاوت این فصل وجود دارد.

بر اساس آمار متریکا استقلال با شفر ۲۰۱ شوت زده که ۷۳ شوت در چارچوب بوده و ۲۸ گل از آن‌ها به ثبت رسیده است. به عبارتی نزدیک به ۳۷ درصد شوت‌های استقلالی‌ها در دوران شفر در چارچوب قرار داشته و نزدیک به ۱۴ درصد هم به گل تبدیل شده است.

 

همین تیم در دوران منصوریان و تک بازی مک درموت ۱۰۰ شوت زده بود که شوت‌های بازیکنان ۲۵ بار در چارچوب قرار گرفتند و این یعنی دقت شوت استقلالی‌ها در هفته‌های ابتدایی فصل ۲۵ درصد بوده است. با توجه به ۴ گلی که زمان منصوریان و درموت زده شد دقت شوت آبی‌ها با توجه به گل‌های زده شده فقط ۴ درصد بوده است. یعنی میزان شوت‌های به گل تبدیل شده استقلالی‌ها در زمان شفر بیشتر از ۳ برابر شده است.

 

از نگاهی دیگر تعداد پاس‌های کلیدی استقلالی‌ها در دوران شفر ۹۶ عدد بوده و تعداد پاس گل‌ها ۱۷ عدد. یعنی تقریبا به ازای هر ۵ پاس کلیدی یک پاس گل هم به ثبت رسیده است. این آمار اما با دوران پیش از شفر بسیار فاصله دارد. استقلال در دوران پیش از حضور شفر ۴۴ پاس کلیدی ثبت کرد و فقط ۲ پاس گل. یعنی به ازای هر ۲۲ پاس کلیدی، استقلالی‌ها موفق به ثبت یک پاس گل هم شده بودند. روندی که در دو دوره متفاوت آبی‌ها دیده می‌شود نشان از یک جهش بزرگ دارد و تفاوتی از زمین تا به آسمان که استقلال را هم از فرش، تا حدود زیادی به عرش رساند.

نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر