2

والورده: بازیکنی مثل مسی در دنیا وجود ندارد

  • کد خبر : 246213
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

سرمربی بارسلونا نمی‌داند اگر ستاره تیمش در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد چه اتفاقی رخ می‌داد و نمی‌خواهد او را با پیراهن تیم مادریدی تصور کند.

 

مسی

سرمربی بارسلونا نمی‌داند اگر ستاره تیمش در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد چه اتفاقی رخ می‌داد و نمی‌خواهد او را با پیراهن تیم مادریدی تصور کند.

افق نیوز/ بارسلونا با پیروزی یک بر صفر برابر اتلتیکومادرید در هفته بیست و هفتم لالیگا توانست به قهرمانی در این بازی ها نزدیک شود. ارنستو والورده پس از بازی گفت: این دیدار امتیاز های مهمی داشت. حریف فرصت های گلزنی داشت و یکی از گل هایشان مردود اعلام شد. با این حال برابر تیمی بازی می کردیم که می توانست هر لحظه به گل برسد. اتلتیکو تیم قدرتمندی است.

سرمربی بارسلونا افزود: تیم ما متحد بود. برای پرس و زمانی که حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت به اتحاد نیاز داشتیم. می دانستیم که تیم جواب می دهد. با این حال در پایان با هوشمندی لیونل مسی پیروز شدیم. خیلی خوب بازی را پیش بردیم. این پیروزی مهم را در حالی به دست آوردیم که زمان کافی برای ریکاوری و استراحت نداشتیم. همچنین در بازی گذشته پیروز نشده بودیم. خوشحال هستیم.

آندرس اینیستا در این نیمه اول بازی به خاطر آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد. سرمربی اسپانیایی درباره هافبک خود گفت: او مانند مسی غیر قابل جایگزین و خاص است. باید دید میزان آسیب دیدگی اش به چه اندازه است. امیدواریم به زودی تیم را همراهی کند. اینیستا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

جرارد پیکه نیز در این دیدار آسیب دید اما به بازی اش ادامه داد. والورده درباره مدافع اسپانیایی گفت: آسیب دیدگی اش اجازه بازی به او می داد. مصدومیت مهمی نیست و با دو تا سه هفته مراقبت خوب می شود. او ریسک کرد اما تصمیم درستی بود. میزان آسیب دیدگی بستگی به محل و فشار برخورد دارد. با این حال یک بازیکن در چنین شرایطی گاهی اوقات می تواند به بازی ادامه دهد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت اگر مسی با پیراهن اتلتیکو بازی می کرد پیروز این دیدار می شدند. والورده در این رابطه اظهار کرد: مانند مسی وجود ندارد و نمی دانم اگر برای اتلتیکو بازی می کرد چه اتفاقی می افتاد. نمی خواهم چنین چیزی را تصور کنم.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246213

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر