2

پرسپولیس مقابل الوصل یک تیم فرسوده بود/ بازیکنان بی انگیزه شده اند

  • کد خبر : 246351
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمانی زود هنگام در لیگ پرسپولیس را بی انگیزه کرده است و امیدوارم هرچه زودتر از این حال و روز بد خارج شویم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قهرمانی زود هنگام در لیگ پرسپولیس را بی انگیزه کرده است و امیدوارم هرچه زودتر از این حال و روز بد خارج شویم.
حسین کلانی پرسپولیس مقابل الوصل یک تیم فرسوده بود/ بازیکنان بی انگیزه شده اند

افق نیوز/ حسین کلانی ضمن انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس در دیدار مقابل الوصل امارات اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم فرسوده و بی انگیزه بود که هیچ تاکتیک مشخصی نداشت. معلوم نیست در تمرینات این تیم چه می‌گذرد که تا این حد بی برنامه بازی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه گل‌های پرسپولیس در این دیدار روی کار تاکتیکی نبود، افزود: گل اول که روی یک اوت دستی و مشکوک به آفساید بود و در خصوص پنالتی هم که فقط می‌گویم خداراشکر که این ضربه گل شد!

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل بازی بی برنامه این تیم چیست، اظهار داشت: خلاء یک بازیساز در میانه زمین احساس می‌شود ضمن اینکه هیچ نشانی از جنگندگی و شادابی در بازیکنان نمی‌بینیم. باید کسانی که به این تیم نزدیک‌تر هستد و در تمرینات شرکت می‌کنند در خصوص اینکه چرا تیم به این حال و روز افتاده، اظهار نظر کنند.

کلانی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی زود هنگام در لیگ برتر یکی از دلایل بی انگیزگی شاگردان برانکو است و امیدوارم فکری به حال این تیم شود تا از این وضعیت بد فنی نجات پیدا کند.

 

میزان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر